Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديران ارشد شرکت ايساکو به منظور نظارت و تسريع در خدمت رساني به مسافران نوروزي از نمايندگي هاي مجاز ، ناوگان امدادجاده اي وساير مراکز خدماتي اين شرکت از محور هاي مواصلاتي در شهر هاي اهواز ، شوش ، انديمشک ، ذزفول ، بازديد و از امدادگران در اين ايام قدرداني کرد
به گزارش ايکو پرس،شرکت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، همزمان با تغييرات جوي و بارش‌هاي اخير و جاري شدن سيل در بسياري از مناطق کشور، اين شرکت از روز دوم فروردين ماه براي ياري‌رساني سريع به هموطنان، با ارسال اکيپ‌هاي ويژه و فوق برنامه در شهرهاي مذکور حاضر شده و با تمام توان در خدمت هموطنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين راستا در جريان بازديدهاي استاني مديران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو از روند اجراي جشنواره خدمات نوروزي اين خودروساز ٬ مديرعامل شرکت ايساکو به همراه جمعي از مديران ارشد اين شرکت از نمايندگي هاي مجاز ٬ ناوگان امداد جاده‌اي و ساير مراکز خدماتي اين شرکت از محورهاي مواصلاتي در شهر هاي اهواز ، شوش , انديمشک , دزفول و شوشتر بازديد و ضمن نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافرين نوروزي با تبريک سال نو به امدادگران از زحمات آنها در اين ايام تقدير و تشکر کردند.
بر اساس اين گزارش، بارش شديد باران و جاري شدن سيل در بيشتر مناطق استان چهارمحال و بختياري و بخش هايي از استان اصفهان شامل سميرم ٬ کوهپايه ٬ فريدونشهر و تيران باعث شد تا مشکلاتي براي مسافران به وجود آيد که خدمات پس از فروش ايران‌خودرو به منظور کمک رساني به مناطق آسيب ديده، اکيپ هاي امدادي شامل 10 اکيپ ( خودروسوارهاي دکل دار ، خودروي حمل و امداد سريع دومنظوره و خودروهاي نيسان چرخگير) را به همراه خودروي امداد سريع به مناطق مذکور اعزام کرده است.
اکيپ‌هاي امدادي اين شرکت، علاوه بر موارد فوق، همچنان در استان‌هاي گلستان و مازندران، شهر شيراز و استان‌هاي غرب و جنوب غربي کشور در حالت فوق‌العاده به سر مي‌برند و مديران حوزه خدمات پس از فروش اين شرکت نيز همچنان به منظور نظارت و تسهيل در امور هموطنان در کنار همکاران خود در حال خدمت‌رساني هستند.
براساس اين گزارش، خدمات پس از فروش ايران‌ خودرو در اين روزهاي بحراني، با آمادگي کامل و تمام توان خود آماده خدمت رساني به تمام هموطنان عزيز است و نيروهاي امدادي گروه صنعتي ايران خودرو در تلاشند تا با رسيدگي سريع به خودروهاي آسيب ديده و انتقال آن ها به نمايندگيهاي هاي مجاز و در راستاي کسب رضايتمندي مشتريان و نشاندن لبخند رضايت بر لبان هموطنان خود در اين روزهاي سخت گامي ديگر بردارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست معاونت «توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش» شرکت بیمه دی منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قراردادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده‌ی شرکت مشتمل بر «شفافیت»، «حرفه‌ای‌گری»، «دلبستگی سازمانی» و «مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی» و همچنین همکاری با معاونین و مدیران محترم ستادی، زمینه‌ی تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه دی را، فرآهم نمایید.»

گفتنی است؛ حسین یاوری یکی از فعالین صنعت بیمه بوده و سوابق ارزنده‌ای در این رابطه دارد.
روابط عمومی شرکت بیمه دی ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

دیگر خبرها

  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • گارانتی‌های آبکی