Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تأکید بر صیانت از ذخیره سفره‌های آب زیرزمینی استان گفت: طرح جامع ساماندهی روددره‌های استان و شهر تهران به زودی به فرمانداران و شهرداران استان ابلاغ می‌شود. ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمد تقی‌زاده امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان‌های غرب استان تهران با اشاره به لزوم صیانت از ذخیره سفره‌های آب زیرزمینی استان اظهار داشت: طرح عملیاتی جامع ساماندهی روددره‌های استان و شهر تهران به زودی به فرمانداران و شهرداران استان ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح جامع شامل ساماندهی روددره‌ها، ایجاد اماکن و فضاهای سبز و تفریحی و همچنین استفاده از ذخیرگاه‌های آب به منظور تقویت و صیانت از ذخیره سفره‌های آب زیرزمینی استان تهیه و تدوین شده است.

در اطراف هر روستای استان تهران باید 200 هکتار درختکاری شود70 درصد ظرفیت سدهای استان تهران پر شد35 درصد ظرفیت مخازن سدهای استان تهران خالی است/ مردم تهران نگران سیل نباشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس با اشاره به طرح مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز افزود: با ساخت‌وسازهای غیرمجاز به ویژه در ایام نوروز در شهرهای استان تهران برخورد جدی می‌شود.

تقی‌زاده همچنین با تأکید بر پیگیری مشکلات مربوط به خدمات زیربنایی در مسکن مهر صفادشت تصریح کرد: در برخی شهرهای استان تهران نیاز به تقویت خدمات شهری احساس می‌شود که تلاش داریم روند خدمت‌رسانی شهرداری‌ها را به ویژه در زمینه مدیریت بحران ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 6080347

دیگر خبرها

  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود/ رشد۲۳ درصدی بودجه در سال ۱۴۰۳
  • فرونشست زمین سفره‌های آب زیرزمینی را می‌بلعد
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود