Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@07:26:14 GMT

آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ تداوم بارش برف و باران

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۴۴۹۴

بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی کشور ادامه دارد. آفتاب‌‌نیوز :  مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گزارشی اعلام کرد: بارش برف در اکثر محورهای استان لرستان، ارتفاعات استان همدان، محور کوهرنگ -سمسامی در استان چهار محال و بختیاری و محورهای اراک -توره و گردنه زالیان و ازنا در استان مرکزی مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان، استان کردستان (محور قروه -همدان)، استان مرکزی (محورخمین -اراک)، آذربایجان شرقی (محور مرند -تبریز) و استان اردبیل(محورهای اردبیل-آستارا و اردبیل -مغان) بارش باران و در محورهای استان همدان (گردنه اسدآباد) و لرستان (محور لرستان- بروجرد محدوده گردنه زالیان) مه‌گرفتگی گزارش شده است.
همچنین ترافیک نیز در آزاد راه تهران -کرج (محدوده گرمدره از پل کلاک تا پل فردیس) و آزاد راه کرج به قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین است. جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های لاسم، آب اسک، تونل وانا و لاریجان) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.
ترافیک سنگینی نیز در جنوب به شمال محور قزوین -رشت (محدوده مسکن مهر رودبار) مشاهده می‌شود اما ترافیک در محدوده‌های منجیل و لوشان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.
در حال حاضر ترافیک محور محور کرج به چالوس نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت طول ترافیک پر حجم اما روان است.همچنین آزادراه قزوین -زنجان، تهران -قم و آزاد راه‌های مشهد -چناران، مشهد -باغچه و مشهد -ملک آباد ترافیک طول محور پر حجم ولی روان گزارش شده است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
همچنین از حدود ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه امروز (۸ فروردین) محور خرم‌آباد -بروجرد به دلیل بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود شد.
از سوی دیگر سردار هادیان‌فر -رییس پلیس راهور ناجا نیز ضمن تاکید بر اینکه رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند، گفت: 82 درصد تصادفات به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جاده های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی از مه‌گرفتگی و بارش باران در سطح محورهای استان خبر داد.

یوسف بنی‌اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: محورهای تربت‌حیدریه، نیشابور و تایباد هم‌اکنون بارانی است. در آزادراه شهید شوشتری و گردنه تیوان شاهد بارش باران و مه‌گرفتگی هستیم.

وی افزود: بارش باران در محورهای قوچان نیز قطع شده است. در محور مشهد به سرخس نیز به صورت پراکنده بارش باران داریم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی گفت: شب گذشته فقط در گردنه تیوان بارش برف داشتیم. یخ‌زدگی در سطح این جاده به دلیل دمای بالای هوا نداشتیم.

وی در خصوص انسداد جاده‌های استان به دلیل بارش برف و تگرگ در شب گذشته تصریح کرد: انسداد رسمی در هیچ محوری گزارش نشده است.

بنی‌اسدی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در تمام محورهای استان روان است و هیچ مشکلی نداریم. بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی تا صبح فردا ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های منتهی به شمال
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور