Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نفل از روابط عمومي سازمان بسيج اساتيد مازندران در پي بارندگي هاي اخير وخسارات ناشي از آن در مناطق آسيب زده دکتر عباس تبار مسوول سازمان بسيج اتساتيد به همراه شوراي معاونين به بازديد وامداد رساني از مناطق هزار جريب نکا پرداختند.

 مسئول بسیج اساتید مازندران همچنين ابراز اميدواري کردند که با تلاش مسوولين استاني وکمک هاي خوب سپاه وبسيج بخشي از مشکلات اين مناطق مرتفع مي شود ،ولي جهت بازگشت به وضعيت عادي در آغاز سال جديد حمايت وکمک هاي نقدي اساتيد سراسر کشور را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جعفر میعادفر در گفتگو با شبکه خبر گفت: باتوجه به صدور هشدار قرمز هواشناسی از دو روز گذشته، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در همه سطوح درمان، بهداشت و فوریت‌های پزشکی تمهیدات لازم را انجام دادند و در حال حاضر طی تماس‌هایی که با استان‌های درگیر سیل داشتیم، تمامی سازمان‌ها در محیط آمادگی لازم را دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


­
این مقام مسئول افزود: تیم‌های بهداشتی سازمان اورژانس افراد آسیب پذیر ازجمله مادران بارداری که احتمال زایمان شان نزدیک بود، با توجه به شرایط وقوع سیلاب و احتمال مسدود شدن راه‌ها شناسایی کرده و تیم فوریت‌های پزشکی آنها را به مناطق امن منتقل کردند.
­
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: صبح امروز وزش باد نسبتا شدیدی در برخی مناطق استان بوشهر داشتیم که منجر به آسیب سطحی چند نفر از شهروندان شد.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  •  بارش‌های جنوب کشور در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است |‌ثبت حداقل ۱۰ رکورد جدید بارشی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند