Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مخالفان سیاست‌های جنگ‌طلبانه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، با حضور در جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان این کشور، اعتراض خود را به سیاست‌های خارجی دولت دونالد ترامپ و شخص مایک پمپئو به نمایش گذاشتند.

قبل از آنکه مایک پمپئو صحبت‌های خود در این کمیته را آغاز کند، عده‌ای از معترضان کاغذ نوشته‌هایی با مضامین اعتراض به سیاست خارجی دولت آمریکا در دست داشتند و در پشت سر پمپئو نشسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر روی یکی از این کاغذ‌ها عبارت «یک دیپلمات واقعی می‌خواهیم» درج شده بود. بر روی کاغذ دیگری عبارت «پمپئو، دست نشانده پنتاگون» درج شده بود. «از دیپلماسی حمایت کنید، نه از جنگ» عنوان کاغذ نوشته دیگری در پشت سر مایک پمپئو بود.

کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا برای بررسی بودجه پیشنهادی وزرات خارجه آمریکا برای سال ۲۰۲۰ از مایک پمپئو دعوت کرد تا با حضور وی، این بودجه پیشنهادی را بررسی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دولت ترامپ کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود