Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:23:44 GMT

نیمار: امباپه از این هم بهتر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۶۱۴۵

نیمار: امباپه از این هم بهتر خواهد شد

کیلیان امباپه را بسیاری فاتح توپ طلا در آینده می دانند. ستاره 20 ساله ای که با ادامه این روند، تبدیل به مهاجمی بی رقیب خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان 20 ساله با ثبت 26 گل برای تیمش، نزدیک ترین تعقیب کننده مسی برای کسب کفش طلا 2019 محسوب می شود. او دو سال پیش با انتقالی 180 میلیون یورویی موناکو را به مقصد پی اس جی ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقالی که ابتدا قرضی بود با بند خرید 180 میلیون یورویی و تابستان گذشته به قرارداد دائمی بدل شد.

امباپه تابستان 2018 با فرانسه فاتح جام جهانی شد و یکی از 4 گل فرانسه در بازی فینال را هم وارد دروازه کرواسی کرد. در این فصل او 35 بازی در همه رقابت ها انجام داده و 31 گل نیز به ثمر رسانده است. امباپه 15 پاس گل نیز داده است.

 

 

 

 

در فصلی که نیمار و ادینسون کاوانی با مصدومیت های مختلف دست به گریبان بوده اند، امباپه توانسته جور خط حمله پی اس جی را به تنهایی بکشد و تیمش را در لیگ فرانسه بی رقیب نگاه دارد.

 

نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی در مصاحبه تلویزیون اینترنتی DAZN و در تمجید از امباپه گفت:« کیلیان همین حالا هم یک پدیده و بازیکنی بزرگ است. او دوران فوتبال فوق العاده ای خواهد داشت و بهتر از حالای خود نیز می شود. شک ندارم که او نامش را در تاریخ فوتبال به ثبت خواهد رساند. امباپه شخصیتی آرام، شاد و پر از انگیزه است. همیشه آماده شاد کردن اطرافیانش است و البته هنوز سن کمی دارد. او فرصت برای کسب تحربیات بیشتر را خواهد داشت.»

 

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم

انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید، خبری خوشحال‌کننده برای رییس لالیگا است.

طرفداری | خاویر تباس از انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید بسیار استقبال می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان فصل 24-2023، رئال مادرید در آستانه جذب کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرار دارد. اگرچه هنوز هیچ یک از طرفین این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند، اما طبق گزارش تمام خبرگزاری‌های معتبر، ام باپه قصد تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی را ندارد و به دنبال آغاز دوران جدیدی در سانتیاگو برنابئو است.

خاویر تباس، رییس لالیگا در مورد احتمال حضور کیلیان ام باپه در لیگ اسپانیا در فصل آینده صحبت کرد. تباس ضمن استقبال از پیوستن ام باپه به رئال، خاطرنشان کرد که او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان نیست. تباس در مصاحبه با Expansion گفت:

به عنوان یک هوادار رئال مادرید، انتقال کیلیان ام باپه خبر بسیار خوش‌حال‌کننده‌ای است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. با این‌حال دیگر نمی‌توانم به او بگویم بهترین بازیکن دنیا، زیرا از نظر من بلینگام و وینیسیوس بهترین هستند. اما بدون شک ام باپه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. یکی از بهترین بازیکنان دنیا به لالیگا و رئال مادرید می‌آید و ما باید بسیار خوش‌حال باشیم. به نظر من رئال مادرید با وجود اضطراب و بی‌صبری رسانه‌ها، می‌داند چگونه این انتقال را مدیریت کند. آن‌ها در زمانب مناسب این کار را انجام دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند