Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: کلیه اماکن و خوابگاه ورزشی در سطح استان با پیگیری‌های مکرر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در اختیار ستاد مدیریت بحران کردستان قرار خواهد گرفت.

 حامد جولائی افزود: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی تماس تلفنی با مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد، دستگاه ورزش و جوانان استان طبق هشدار‌های آتی سازمان هواشناسی با ستاد مدیریت بحران همکاری کنند و کلیه اماکن و خوابگاه‌های ورزشی در اختیار این ستاد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت، هیات‌های ورزشی استان و مدیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد کردستان در صورت هرگونه بحران احتمالی آمادگی خود را به آسیب دیدگان اعلام کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان به جمع آوری کمک‌های جامعه ورزشی استان برای مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: هیات‌های کوهنوردی، نجات غریق و قایقرانی کردستان آمادگی خود را نیز برای حضور در مناطق سیل زده اعلام کردند.

حامد جولایی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده و تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور گفت: برخی از استان‌های کشور پس از بارش‌های اخیر دچار سیل زدگی و بحران شدند که در این راستا هیات‌های ورزشی کردستان و سازمان‌های مردم نهاد استان به صورت خود جوش در حال جمع آوری کمک برای مردم مناطق سیل زده هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: به دنبال هشدار وقوع سیل در کردستان نیز در روز‌های آتی به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان کردستان دستور داده شده تا تمامی سالن‌های ورزشی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهند.

وی در پایان افزود: در همین راستا صحبت‌هایی با هلال احمر کردستان نیز انجام شده است که چادر‌های این سازمان در سالن‌های ورزشی استان برای اسکان میهمانان نوروزی در مواقع بحران نصب شود.

انتهای پیام/ع

اماکن و خوابگاه‌های ورزشی کردستان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار کردستان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان