Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:33:04 GMT

برف دماوند مسافران نوروزی را زمین‌گیر کرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۷۶۲۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 جبهه هوای تشکیل شده در البرز مرکزی و حوالی قله دماوند یکباره مسافرین را زمین‌گیر کرد. اگرچه بارش‌ها در تهران به شکل بارش بهاری بود اما ابرهای سیاه منطقه دماوند، برفی سنگین را در مسیرهای کوهستانی تهران ایجاد کردند. سرشب بود که پلیس اعلام کرد هراز بسته شده و مسافران از فیروزکوه ، با احتیاط و لوازم ایمنی چون زنجیر چرخ سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف شدید اما خیلی سریع به دماوند رسید و حالا بسیاری از مسافران در تپه های مشرف به دماوند در نزدیکی اتوبان پردیس گیر کرده اند و امدادرسانی هم با سرعت کمی در حال انجام است چون شدت بارش برف در آبعلی، دماوند و پردیس بقدری است که اجازه سرعت در بازسازی جاده‌ها را به امدادگران نمی‌دهد و نداشتن زنجیر چرخ در این یخ‌زدگی ، به چالشی بزرگ در جاده‌های منتهی به تهران بدل شده است. تصاویر ثبت شده از طوفان شب گذشته را می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نبض خبر حوادث برف بوران طوفان ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت