Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با تشریح اقدامات ستاد کمک‌رسانی این واحد به مردم مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: پس از وقوع سیل با توجه به تعطیلات نوروز و اینکه در روزهای ابتدایی سال امکانات زیادی نداشتیم کارکنان دانشگاه به صورت خودجوش برای کمک به سیل‌زدگان اعلام آمادگی کردند و با نظر مثبت رئیس دانشگاه ستاد خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز کمالی با اشاره به اینکه این ستاد از اولین روزهای سال کار خود را آغاز کرده، افزود: مایحتاج سیل‌زدگان خریداری و پس از بسته‌بندی آنها توسط همکاران خانم در مناطق سیل‌زده آق‌قلا توزیع می‌شود. این بسته‌های غذایی روزانه حدود ۳۰۰ غذای گرم و بیش از ۲۰۰ غذای سرد را شامل می‌شوند. در کنار ارسال غذا به مناطق سیل‌زده، شام حدود ۲۰۰ نفر از امدادرسانان و جهادگرانی که شبانه روز در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی هستند و در قرارگاه عاشوراییان مستقر شدند نیز توسط دانشگاه آزاد اسلامی تأمین می‌شود.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: در روزهای اولیه بحث تغذیه سیل‌زدگان مطرح بود که خوشبختانه تمام مردم همکاری لازم را کردند و این نیاز برطرف شد. مشکلی که در حال حاضر پس از سرکشی از محل اسکان سیل‌زده‌ها برجسته است مشکل مسائل بهداشتی است. به همین دلیل از امروز تهیه و ارسال وسایل بهداشتی مورد نیاز آغاز شده و در روزهای آینده نیز با توجه به نیاز سیل‌زده‌ها در کنار تأمین تغذیه، اقلام بهداشتی نظیر دمپایی، پوشک، مسواک، شامپو و... تأمین و توزیع خواهد شد.

کمالی با بیان اینکه کمک‌های روزانه کارکنان دانشگاه آزاد گرگان تا عادی شدن وضعیت زندگی مردم ادامه دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در کنار مردم سیل‌زده و هم استانیان خود خواهد بود و حتی پس از عادی شدن وضعیت نیز برای بازگشت آنچه مردم در بر اثر وقوع سیل از دست دادند تلاش خواهند کرد.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در پایان از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور خواست تا در همین روزهایی که شرایط زندگی برای برخی سیل‌زدگان عادی نیست کمک های خودشان را ارسال کنند چرا که با بازگشت وضعیت عادی بیشتر به نیروی انسانی نیاز است. کمالی گفت: ستاد کمک های مردمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با تعامل و همکاری با سپاه، هلال‌احمر و آستان قدس رضوی کمک‌های مردمی را با برنامه و در میان کسانی که واقعاً نیاز دارند توزیع خواهد کرد.

179 / 167 آق قلا سیل گلستان پرویز کمالی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آق قلا سیل گلستان بسیج کارکنان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ ضرورت گفت‌وگو با سایر علوم
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ علوم انسانی باید با سایر علوم وارد گفتگو شود