Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان با استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های ورزشی ساخته‌اند تا کارمندان همزمان با انجام فعالیت‌های روزانه خود بتوانند به راحتی ورزش کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ چاقی، چربی خون، فشار خون و دیابت همه از عواملی است که فارغ از مباحث ژنتیکی و موروثی در اثر بی‌تحرکی به وجود می‌آیند. امروزه با ماشینی شدن زندگی بشر، تحرک و فعالیت بدنی به شدت کاهش یافته و کارمندان ساعت‌های طولانی پشت میز می نشینند که می‌تواند عوارض خطرناکی را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته از سوی دیگر محققان در تلاشند با استفاده از تکنولوژی‌های روز شرایطی را فراهم سازند که علاوه بر حضور کارمندان در محل کارشان، حرکات ورزشی را انجام دهند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری ورزش کردن ورزش کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دهقان افزود: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • چند پیشنهاد علمی برای جلوگیری از زوال عقل در دوران سالمندی
  • عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی
  • تاثیر مستقیم ورزش بر فشار‌خون
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا
  • پرندگان در خواب هم آواز می‌خوانند
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان