Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@16:21:15 GMT

تکذیب ادعای مارسلو: گرت بیل اسپانیایی بلد است!

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۸۲۰۶

تکذیب ادعای مارسلو: گرت بیل اسپانیایی بلد است!

با اینکه بعضی هم‌تیمی‌های گرت بیل در رئال از او به خاطر بلد نبودن زبان اسپانیایی انتقاد کرده بودند، اودریوزولا می‌گوید بیل اسپانیایی را عالی بلد است ولی برای صحبت کردن به اسپانیایی خجالتی است.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل این روزها در مادرید با فشار زیادی روبرو است و با هجمه انتقادی سنگینی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامنه انتقاد از ستاره ولزی رئال مادرید حتی به رختکن این تیم هم کشیده شده و از جمله مارسلو و بعضی دیگر از هم‌تیمی‌های او، گرت بیل را متهم کردند که در رختکن رئال به چهره‌ای تنها تبدیل شده، با دیگر بازیکنان تیم نمی‌جوشد و حتی یک کلمه اسپانیایی صحبت نمی‌کند. اما حالا آلوارو اودریوزولا دیگر هم‌تیمی بیل به دفاع از او برخاسته و اتهامات بالا را تکذیب کرده است.

 

 

مارسلو چندی پیش گفته بود برای برقراری ارتباط با گرت بیل مجبور است به انگلیسی دست و پا شکسته خود که پر از کلمات پرتغالی برزیلی است اتکا کند یا از زبان اشاره استفاده کند. اما اودرویوزولا با دفاع از بیل می‌گوید او اسپانیایی را خیلی خوب بلد است و تنها به دلیل خجالتی بودن است که ترجیح می‌دهد به این زبان صحبت نکند.

 

اودرویوزولا در مصاحبه با لا گالرنا گفت:" گرت بیل به نظر من شرایط خوبی دارد. او مقابل سلتا ویگو عالی بازی کرد. گرت بیل سخت‌کوش است و فوق‌العاده  انگیزه دارد".

 

 

مدافع رئال مادرید در ادامه گفت:" بیل اسپانیایی را خیلی عالی می‌داند ولی واقعیت این است که برای استفاده از آن خجالتی است که به نظر من یک واکنش کاملا طبیعی به حساب می‌آید".

 

اودرویوزولا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" من با گرت هم به اسپانیایی حرف می‌زنم و هم به انگلیسی و می‌توانم اینجا شهادت بدهم که اسپانیایی او دست‌کمی از انگلیسی‌اش ندارد. برای من کاملا مشخص است که گرت بیل نسبت به باشگاه تعهد کامل و صد در صد دارد. بیل هوادار دوآتشه رئال است و برای باشگاه تا اینجا از هیچ چیز فروگذار نکرده. گرت بیل فوتبالیست بزرگی است، فکر کنم لازم نباشد این را تکرار کنم".

 

 

 

رئال مادرید گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این مسابقات موفق نشود.

شاگردان پپ گواردیولا عملکرد بسیار خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از فرصت‌هایی که به وجود آوردند استفاده کنند و در نهایت بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کردند و از دور مسابقات کنار رفتند.

دیاز پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من حتی نمی‌دانم باید چه بگویم... قبول این شکست دشوار است. تنها یک راه برای پذیرش این شکست وجود دارد و آن هم این است که به مسیر روی به جلویمان ادامه دهیم.

این باخت واقعا برای ما ناراحت کننده است. ما کنترل توپ و میدان را در تمام طول بازی به دست داشتیم. فرصت‌های زیادی در طول بازی ایجاد کردیم. هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم تا از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی جلوگیری کنیم چون این چیزی بود که آنها می‌خواستند.»

دیگر خبرها

  • گواردیولا پس از شکست مقابل رئال مادرید علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد بازی دفاعی حریف ندارد! (زیرنویس فارسی)
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • تکذیب ادعای اسرائیلی درباره اصابت موشک ایرانی به دیمونا
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)