Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، با توجه به خلوتی معابر بزرگراهی شهر تهران ،پلیس راهور با هدف پیشگیری از تصادفات، اقدام به تقویت گشتهای کنترل نامحسوس نموده است.

در این بین با استقرار دوربین‌های کنترل سرعت، ضمن اعمال قانون رانندگان متخلف، وسایل نقلیه‌ای که رانندگان آنها مرتکب سبقت و سرعت‌های غیرمجاز می‌شوند را توقیف می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با همکاری که از سوی شهروندان صورت گرفته و اقدامات جدی پلیس، آمار حوادث رانندگی شهر تهران نسبت به سنوات گذشته تا تاریخ نهم فروردین ماه نود و هشت به حداقل ممکن رسیده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راهور شهر تهران وسایل نقلیه تخلفات حادثه ساز اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: فعالیت غیرقانونی مسافربر‌های شخصی و توقف آنها در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک شهر ارومیه به وجود آورده است.
فخرالدین معصوم‌زاده افزود: با توجه به هماهنگی‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد تعاون ناجا، اعمال قانون بر مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ماموران پلیس راهور به همراه بازرسان گشت کنترل و نظارت سازمان با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل همگانی مسافر با جدیت بیشتری برخورد خواهند کرد.
وی با اعلام کنترل مستمر سلامت فنی وسائط نقلیه عمومی و صلاحیت‌های رفتاری رانندگان، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها هرگونه تخلف خودرو‌های مسافربر شخصی غیر مجاز از جمله اقدام به مسافرکشی و توقف در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس توسط پلیس اعمال قانون می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • معابر تهران خلوت و روان است