Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:05:27 GMT

چادر اقوام و دهکده گردشگری عسلویه راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۹۲۷۸

چادر اقوام و دهکده گردشگری عسلویه راه‌اندازی شد

شهردار عسلویه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در این شهرستان به عنوان پایتخت انرژی ایران گفت: در ایام نوروز علاوه بر راه‌اندازی توریسم صنعتی و دهکده گردشگری، چادر اقوام در راستای عرضه آداب و رسوم قوم‌های ایرانی در عسلویه راه‌اندازی شده است. ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

اصغر پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه ظرفیت‌های گردشگری این شهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: گرچه عسلویه با پارس جنوبی معرفی می‌شود ولی ظرفیت‌های فراوان گردشگری آن سبب شده یکی از مقاصد مهم گردشگران و مهمانان نوروزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ساحل خلیج فارس، جنگل‌های حرا، پارک ملی نایبند،صنایع پارس‌جنوبی، پارک‌ها، بازارهای خرید، چشمه‌ها را بخشی از ویژگی‌های عسلویه در بعد گردشگری دانست و تصریح کرد: برای نوروز امسال انواع برنامه‌ها برای نشاط گردشگران نوروزی تدارک و عملیاتی شده که احداث واتر اسکرین،
ساحل سازی با نور پردازی، تفریحات دریایی شامل جت اسکی، شاتل، بنانا، قایق موتوری،پینت بال، دهکده گردشگری، گشت دریایی، تور گردشگری با 8 دستگاه مینی بوس به‌صورت رایگان اجرایی شده است.

شهردار عسلویه از راه‌اندازی چادر اقوام در عسلویه خبر داد و بیان کرد: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و شادابی مردم، جشنواره و چادر اقوام در عسلویه راه‌اندازی شده که در آن آداب و رسوم قوم‌های ایرانی در قالب ارائه غذاهای محلی و صنایع دستی عرضه می‌شود.

پاکدل از ایجاد کمپ نوروزی با امکانات لازمه و بهداشتی در عسلویه خبر داد و بیان کرد: لنج فتوگرافی با سرو رایگان قهوه محلی،برپایی جشن‌های نوروزی تا 15 فروردین و ایجاد تورگردشگری رایگان در بازدید از صخره‌ها تا صحراهای جذاب عسلویه از برنامه‌های نوروز امسال است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و گردشگری در عسلویه خاطر نشان کرد: در سالهای 94 تا 96 بودجه‌ای افزون بر 140 میلیارد  تومان تامین و 16 پروژه عمران شهری اجراء شد.

شهردار عسلویه بودجه سال قبل  این شهرداری را 30 میلیارد تومان دانست و افزود: سال قبل 23 پروژه بزرگ با هزینه 20 میلیارد و 13 پروژه خرد اجراء شد.

بهار 98| راه‌اندازی پایانه گردشگری دریایی در بوشهر+فیلم بهار 98| افزایش ظرفیت شناورهای سنتی گردشگری دریایی بوشهر+فیلم استاندار بوشهر: 6 میلیون نفر اقامت در استان بوشهر ثبت شد

پاکدل احداث باغ پرندگان، زیستگاه مصنوعی لاک پشت‌ها، پرندگان دریایی و پرندگان مهاجر را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در پارک ملی دریایی عسلویه دانست و گفت: احداث اکواریم گردشگری، تالار به‌منظور رفاه حال گردشگران، پلاژ و احداث سالن ماهی درمانی از دیگر برنامه‌ها برای ساخت بزرگترین منطقه تفرجگاهی در عسلویه است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر عسلویه، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش همه شناورها در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌ فارس استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا و سوخت در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی محموله سوخت قاچاق در بندر عسلویه خاطرنشان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان کنگان موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: از این شناور 102 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و 2 نفر به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شد.

سرهنگ خسروی ارزش اقتصادی این میزان سوخت قاچاق را 3.2 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: حمل کالاها و دیگر محموله‌ها بدون مجوز دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: عزم مرزبانان علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزهای دریایی خلیج‌ فارس، مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته جدی و قاطع است و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه