Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: بارش ۸۰ میلی‌متری باران در لرستان پیش‌بینی می‌شود و شدت بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه است. ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدناصر هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گستردگی و شدت بارش‌ها، از اواسط روز یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه علاوه بر آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها، رواناب سطحی، طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل را در اغلب مناطق استان  شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همراه با این شرایط وزش باد قابل‌ملاحظه تا شدید لحظه‌ای، بروز صاعقه، در مناطق مستعد ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات مناطق معتدل بارش برف پیش‌بینی می‌شود که سبب اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی سطح جاده‌ها خواهد شد. 

50 راس گوسفند در اثر بارش شدید باران در بستان‌آباد تلف شدندپیش‌بینی بارش باران یک فصل در طول یک روز؛ مردم کرمانشاه از خانه خارج نشوندباران بخشی از دیوارهای غربی قلعه تاریخی اردان تفت را تخریب کرد

مدیرکل هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: حداقل بارش بیش از 50 میلی‌متر تخمین زده می‌شود و مقدار بارش در اغلب مناطق  بیش از 80 میلی‌متر خواهد بود.

وی بابیان اینکه از قرار گرفتن در فضای باز و مکان‌های مستعد صاعقه خودداری شود تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری و از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند، همچنین تمهیدات لازم جهت اطلاع‌رسانی و اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف و آفتابی بوده و شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

وی ابراز کرد: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه از اواخر روز جمعه سامانه بارشی ضعیفی وارد استان می‌شود، گفت: تا اواخر هفته آینده بارش‌ها مهمان زنجانی‌ها است و در برخی مناطق مناطق بارش‌ها قابل توجه خواهد بود که در این میان شاهد وقوع رعد و برق خواهیم بود که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: دمای هوای استان هم طی چند روز آینده تغییری نخواهد داشت و دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

کد خبر 6081644

دیگر خبرها

  • بارش‌های برخی مناطق جنوبی در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بوده است
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات