Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به ساخت و ساز‌های غیرقانونی انجام شده در حریم تالاب انزلی گفت: با وجود مخالفت‌‌های ما با ساخته شدن این ساختمان، گویا گوش شنوایی در شهرستان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرانزلی،«حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین» ظهر امروز(جمعه،‌۹فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: تقوا عامل سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به تقارن روز ۱۳ فروردین و ایام وفات حضرت ابوطالب(ع) خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا خدمات حضرت ابوطالب(ع) به اسلام را مطالعه کرده و با آن آشنا شویم.

 

وی با اشاره به در پیش بودن ایام مبعث پیامبراکرم(ص) تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) مامور بود تا مردم را از جهالت به سوی صراط مستقیم هدایت کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه مبعث پیامبراکرم(ص) و آثار آن صرفا مربوط به یک دوره زمانی خاص نیست ابراز داشت: امروز ما در شرایطی هستیم که مستکبران در صدد هستند تا جاهلیت مدرن را نشر دهند و قطعاً آثار مبعث پیامبراکرم(ص) در خنثی کردن نقشه آن‌ها موثر است.

 

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی عنوان داشت: برپایی جمهوری اسلامی حاصل تلاش‌های پیامبراکرم(ص) ، ائمه اطهار و نتیجه ریخته شدن خون شهدایی است که در طول تاریخ برای برپایی نظام اسلامی تلاش کردند.

 

وی با تاکید بر لزوم تلاش عموم آحاد مردم و مسئولان در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: حفظ نظام اسلامی به این معناست که همه دستگاه‌های جمهوری اسلامی به گونه‌ای عمل کنند که به انقلاب و نظام خدشه‌ای وارد نشده و از همه فسادها و توطئه‌ها در امان بماند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به وقوع حادثه ناگوار جاری شدن سیل در برخی از استان‌های کشور گفت: در حال حاضر نیاز است تا عموم مردم و مسئولان ذی ربط به یاری هم وطنان خود بشتابند و با تامین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان و کمک‌های مالی خود از آن‌ها حمایت کنند.

 

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر لزوم حفظ جنگل‌ها، مراتع و عموما محیط‌زیست تصریح کرد: صدور مجوز ساخت و ساز‌ در بستر رودخانه‌ها، از بین بردن جنگل‌ها و صدمه‌زدن به محیط زیست از جمله عوامل اصلی وقوع سیل است.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان بندر انزلی نیز مشکلاتی مانند تعرض به حریم تالاب می‌تواند در آینده سبب بروز خسارت‌های جدی شود افزود: امروز شاهد هستیم که ساختمانی در کنار تالاب انزلی در حال ساخت است که با وجود مخالفت‌‌های ما با ساخته شدن آن، گویا گوش شنوایی در شهرستان وجود ندارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه در راستای مخالفت با ساخت این ساختمان در کنار تالاب انزلی نامه‌ای را به استاندار گیلان تحویل داده‌ایم که تاکنون پاسخی به آن داده نشده است گفت: برای ما جای سوال است که چه ماجرایی پشت ساخت این ساختمان است که تمام کارهای شهرستان رها شده مانده اما این ساختمان با سرعت در حال ساخت است.

 

امام جمعه بندر انزلی ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح در راستای امداد رسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: نیروهای مسلح با روحیه جهادی و بامحبت به یاری مردم حادثه دیده شتافتند.

 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که ریاست محترم قوه قضائیه دستور دادند، باید پس از رسیدگی به وضعیت مردم حادثه دیده و رفع مشکلات ناشی از سیل، به قصورات و کم‌‌کاری‌های انجام شده توسط برخی مسئولان رسیدگی شود‌.

انتهای پیام/

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب مسافران نوروزی خسارت سیلاب کمک به سیل زدگان خوزستان خبرگزاری شبستان شیراز سیلاب کمک به سیل زدگان سیل زدگان تالاب انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی