Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام اکیپ‌های ارزیاب دانشگاه علوم پزشکی استان به مناطق سیل زده استان خبر داد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

جلال پوران فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: اکیپ‌های ارزیاب دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارزیابی اولیه تلفات جانی با 3 سروتی پرواز به مناطق سخت گذر زیلایی و پیچاب باشت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدیدهای روزانه از بیمارستان‌های و مراکز بهداشتی و درمانی عنوان کرد: استقرار روزانه کنار جاده، فعالیت مضاعف بالگردها و اتوبوس آمبولانس، بازدید و نظارت بر مراکز درمانی خصوصی، تشکیل کمیته بحران دانشگاه در 3 جلسه، اعلام وضعیت نارنجی برای سیستم بهداشت و درمان و کشیک و سرکشی روزانه هیئت رئیسه در سیل اخیر به جد در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد