Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سعیداسماعیلی کارشناسی پیش بین هواشناسی قم گفت:در حال رصد تغییرات جوی هستیم و در صورتی که فردا نتیجه نهایی حاصل شود، احتمال صدور اخطاریه به دلیل بارش‌های شدید در روز‌های آینده، وجود دارد.

وی با اشاره به این که این سامانه مقداری از سامانه بارشی هفته گذشته ضعیف‌تر است، پیش بینی کرد: میزان بارش باران در جنوب و غرب استان قم از شدت بیشتری برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آسمان قم امروز قسمتی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات با افزایش ابر و وزش باد از سمت شرق با سرعت ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم گفت: روز گذشته میزان بارندگی در ایستگاه‌های کهک، امامزاده اسماعیل (ع)، میم، راونج و شهر قم به ترتیب ۵.۴، ۴.۴، ۴.۲، ۴.۱ و ۰.۳ میلی متر ثبت شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: هوای قم برای فردا نیز قسمتی ابری تا نیمه ابری و از بعدازظهر با افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید با سرعت ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، برای روز یکشنبه آسمان ابری همراه با بارش باران و در پاره‌ای نقاط مه آلوده می‌باشد که سمت وزش باد شرقی با سرعت ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

وی یادآورشد: حداکثر دمای هوای امروز، فردا و پس فردا به ترتیب ۱۷، ۱۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده ای، ۵۲ ایستگاه باران سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

انتهای پیام /ح

سامانه بارشی یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو در قم فعال می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب وهوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید بعدازظهر امروز از شمال غرب وارد کشور می‌شود

دریافت 7 MB کد خبر 6082299

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • سامانه بارشی جدید بعدازظهر امروز از شمال غرب وارد کشور می‌شود
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟