Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@14:58:36 GMT

بهترین حس دنیا برای یک استقلالی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۲۷۷۳

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: گل زدن در دربی می‌تواند بهترین حس دنیا باشد که آن را با هیچ حس دیگری نمی‌توان عوض کرد. ناطقان: پیروز قربانی را می‌توان تنها به خاطر یک لحظه و یک صحنه، یکی از ماندگارترین چهره‌های دربی در تاریخ برگزاری این مسابقات دانست. کاپیتان سابق آبی پوشان به بهانه دربی و سال نو در گفتگویی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* از سیل شروع کنیم یا از دربی؟
- قطعاً باید قبل از آغاز صحبت به بازماندگان قربانیان سیل در چند استان کشور تسلیت گفت و آرزو کنیم که در سال جاری دیگر شاهد حوادث طبیعی و غیر طبیعی که باعث از دست رفتن جان هموطنان‌مان می‌شود نباشیم. بعد از آن در خصوص دربی در خدمت شما هستم.

* از نظر شما دربی ۸۸ یا دربی ۸۹؟
- قطعاً دربی ۸۸. وقتی هنوز پرونده دربی ۸۹ در دادگاه عالی ورزش باز هست نباید آن را حساب کرد. ما بازی که انجام نشده و روی کاغد نتیجه آن معلوم شده را به رسمیت نمی‌شناسیم.

* این دربی را چطور می‌بینید؟
- هر دو تیم در بهترین فرم خود قرار دارند و با کمترین فاصله در رده‌های اول و دوم هستند. این کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند. این یکی از حساس‌ترین دربی‌هاست و هیچ کدام از دو تیم کار ساده‌ای ندارند. تیمی که این بازی را ببرد شانسش برای قهرمانی زیاد می‌شود.

* به عنوان بازیکن در چند دربی بازی کردید؟
- در ۱۲ دربی حضور داشتم که تنها یک بار بازنده بودم که آن یک بار هم پرسپولیس حق داشت ما را ببرد چون شرایطش خیلی بهتر بود. اما در ۱۱ دربی دیگر که بودم یا پیروز شدیم یا مساوی کردیم.

* اولین دربی که در آن بازی کردی را به خاطر دارید؟
- اواخر مهرماه سال ۸۲ بود که برای اولین بار در دربی بازی کردم. مربی استقلال آن زمان امیر قلعه نویی بود.

* از آن دربی خاطره خاصی دارید؟
- قبل از دربی شرایط پرسپولیس به مراتب بهتر از ما بود و تیم ما کلاً یک تیم جوان که کمتر بازیکن باتجربه در آن حضور داشت. قبل از بازی غمخوار مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفته بود خاطره ۶ تایی را زنده می‌کنیم. اما در پایان این استقلال بود که با کلی بازیکن جوان ۲-۱ برنده بازی شد. من در آن بازی که اولین دربی‌ام بود باید روی علی دایی که یارگیری می‌کردم که این کار را خوب انجام دادم. در آن بازی من و امیر حسین صادقی اولین دربی‌مان بود و زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل دادیم و بدون اشتباه کارمان را انجام دادیم. نصف روزنامه‌ها من و نصف روزنامه‌ها هم امیر حسین را بازیکن هفته اعلام کردند. بعد از آن بازی هم برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم که این بهترین اتفاق برای من بود.

    بیشتر بخوانید:
    وضعیت آب و هوای تهران در روز دربی
      

* شاید همه بدانند بهترین خاطره شما از دربی چیست. اما خودت یک بار دیگر بگو.
- طبیعی است که بهترین خاطره من به دربی سال ۸۳ باز می‌گردد. بازی که در هفتم اسفند ماه سال ۸۳ انجام شد و دقیقه ۹۳ گل سوم و پیروزی استقلال را زدم.

* گل زدن در آن لحظه و در آن بازی حساس چه حسی داشت؟
- واقعاً بهترین حس بود. حس گل زدن در دربی را با هیچ حسی نمی‌توان عوض کرد.

* شادی گل خاصی هم نکردی. کلاً برای شادی بعد از گل برنامه‌ای از قبل طراحی نمی‌کردید؟
- نه… من از این لوس بازی‌ها بلد نبودم! همیشه بعد از گل زدن فقط می‌دویدم و داد می‌زدم. در آن بازی هم همین کار را کردم.

* اگر بخواهی نتیجه بازی روز شنبه را با یک عدد پیش بینی کنی آن عدد چیست؟
- اولاً که امیدوارم استقلال حتماً برنده این بازی باشد و اگر قرار باشد یک عدد بگویم، آن عدد «۲-۱» به سود استقلال است.

* سال ۹۷ چطور گذشت؟
- نباید خودمان را فریب بدهیم. سال ۹۷ به مردم ایران خیلی سخت گذشت و از نظر اقتصادی بدترین سال برای مردم ایران بود. متأسفانه زندگی مردم ایران در این سال تحت تأثیر مشکلات اقتصادی مملکت قرار گرفت و اقشار زیادی به خصوص اقشار کم‌درآمدتر آسیب زیادی دیدند.

* این مشکلات روی زندگی شما چه تأثیری گذاشت؟
- شاید به شخص من و خانواده ام در مقایسه با اقشار ضعیف فشار کمتری وارد شد، اما بهرحال سال ۹۷ برای ما هم سال خوبی نبود و کلاً حال ما هم مثل همه مردم خوب نبود.

* اگر فقط یک آرزو برای سال ۹۸ داشته باشی آن چیست؟
- این که حال مردم ایران خوب باشد. این که مشکلات اقتصادی کشور حل شود و مردم بتوانند زندگی راحت تری داشته باشند. امیدوارم مسئولان کشور هم در تصمیم گیر‌ی های خود مصلحت مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر را بیشتر در نظر بگیرند. منبع: مشرق برچسب ها: حس دنیا ، استقلالی ، دربی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حس دنیا استقلالی دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرینات استقلال در سال جدید همچنان ادامه دارد. آبی پوشان برای از سرگیری مسابقات خود در لیگ برتر آماده می‌شوند. جایی که آنها باید هجدهم فروردین در استادیوم آزادی تهران به مصاف مس رفسنجان بروند.

به نقل از ورزش سه یکی از نفراتی که این روزها پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارد، کوین یامگا است. ستاره فرانسوی این تیم که در یکی از تمرینات آبی پوشان و پس از برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با چشمش دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

یامگا این روزها در تمرینات استقلال حضور یافته ولی او تحت نظر کادر پزشکی تیم و با شدیدترین تمهیدات لازم در حال انجام تمرینات بدنی خود است تا بتواند همچنان آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند.

گفته می‌شود که یامگا زیر نظر پزشکان و مربیان استقلال در حال انجام تمرینات پایین تنه است و او باید به شدت مراقب باشد که هیچ فشاری روی چشمانش وارد نشود و به همین دلیل این بازیکن با احتیاط زیاد در حال آماده‌سازی خود است.

عمل‌های جراحی صورت گرفته به روی این بازیکن با موفقیت پیش رفتند و او امید زیادی دارد که بتواند از فصل بعد به میادین بازگردد با این حال او باید منتظر نظر نهایی پزشکان حاذق بماند تا بتواند مجوز بازگشت به ترکیب تیم را به دست بیاورد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888917

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...