Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:29:11 GMT

موج اخراج دستیاران یحیی به ساکت رسید

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۳۱۵۰

موج اخراج دستیاران یحیی به ساکت رسید

نیمکت تیم پدیده شهر خودرو را می توان یکی از پرکارترین ترین نیمکت های لیگ هجدهم دانست جایی که اگر گل محمدی توسط داور اخراج شود حتما یکی از دستیاران او راهی سکوها خواهد شد اتفاقی که در دو بازی اخیر به چشم آمد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت تیم پدیده در جریان دیدار امروز این تیم برابر پارس جنوبی جم یکی از مربیان خود را اخراج شده دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی می‌افتد که یحیی گل محمدی نیز از ابتدای لیگ تا کنون طعم اخراج شده توسط داور و انتقال روی سکوها را چشیده بود اما نکته جالب توجه در این باره، تبدیل شدن موضوع اخراج مربیان پدیده به اپیدمی روی نیمکت مشهدی ها است.

 

در حالی که در بازی قبلی داوود فنایی مربی دروازه بانان تیم پدیده به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد در بازی امروز و در دقایق پایانی ساکت الهامی دستور اخراج خود را از داور گرفت تا به عنوان دومین کمک یحیی که به صورت پیاپی از زمین اخراج می‌شود به روی سکوها برود به در حالی که بازی در دقیقه 7+90 در پیش بود اعلام یک خطا و از سوی فغانی پشت محوطه جریمه پدیده باعث شد تا نیمکت‌نشینان میزبان اعتراض شدیدی را به داور بکنند و در این میان واکنش ساکت الهامی باعث شد تا فغانی پس از دیدن نیمکت پدیده به سوی او بیاید و وی را از زمین اخراج کند اخراجی که با امتناع دستیار گل محمدی به خروج از زمین روبرو شده بود اما در هر صورت ساکت الهامی راضی شد تا از زمین خارج شود و بازی ثانیه های پایانی خود را پشت سر بگذارد.

پدیده شهر خودرو یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان فولادی‌ها از نظر آمار و ارقام تاثیرگذارترین بازیکنان قرمزپوشان اهوازی بوده است. او سه گل سه امتیازی برای فولاد زده و 4 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. با این حال از زمان حضور عبدالله ویسی در راس کادرفنی فولاد انصاری در یکی دو بازی نیمکت نشین بوده و به عنوان یار تعویضی به زمین رفته است.

با توجه به برخی حاشیه‌هایی که چندی قبل میان برخی طرفداران فولاد با انصاری پیش آمد، بعضی افراد ماجرای نیمکت نشینی انصاری را به آن اتفاقات ربط دادند و همین مساله مورد پرسش از عبدالله ویسی قرار گرفت.

سرمربی باتجربه فولاد خوزستان در خصوص نیمکت نشینی انصاری در یکی دو بازی اخیر تیمش گفت: «ساسان انصاری کاپیتان تیم ما و بسیار قابل احترام و دوست‌داشتنی است. هر بازیکنی در هر تیمی کاپیتان است، این شرایط را دارد و در کشورهای اروپایی هم اینگونه است. انصاری در تیم ما هم بازوبند سمت چپ من است.»

او ادامه داد: «من شخصا با ساسان انصاری صحبت کردم؛ برخی افراد در فضای مجازی به او حرف‌هایی زده بودند. من خودم آدم احساساتی هستم و در بازی با هوادار احساس کردم شاید اگر در ترکیب اصلی باشد، از طرف برخی هواداران چیزهایی را بشنود. از سوی ساسان کاپیتان و وزیر تیم ما است و اگر بد و بیراه‌هایی را در زمین می‌شنید، روی روحیه بازیکنان دیگر که او را بسیار دوست دارند، تاثیر می‌گذاشت. با این حال آن بازی را به عنوان تعویضی به زمین رفت، بازی بعد جلوی شمس‌آذر فیکس بود و در بازی آخر هم کمی سرماخوردگی داشت و دیر اضافه شده بود به همین خاطر از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم. این را هم بگویم که اگر به ساسان اعتقاد نداشتم، حتی به عنوان تعویضی هم از او استفاده نمی‌کردم.»

سرمربی فولاد همچنین گفت: «از قضا در بازی‌هایی که ساسان بازی نکرد هم ما نتیجه مطلوبی نگرفتیم و دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید نتایج ضعیف تیم به خاطر بودن ساسان است. یکسری افراد می‌خواهند تمرکز ما را برهم بزنند و دشمنی می‌کنند. هرچند که هرگز موفق نمی‌شود. رفاقت در مجموعه ما آنقدر فشرده شده که هیچ‌ کس نمی‌تواند یک مو میان آن بیندازد و شکافی ایجاد کند.»

ویسی در پایان در  خصوص کاپیتان فولاد افزود: «در روزهای گذشته ساسان انصاری آمادگی بدنی اش را به خوبی به رخ ما کشانده و قطعا در آینده از او بسیار بیشتر استفاده خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری