Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: خوشحالیم که در کورس قرار داریم و سه امتیاز بازی امروز برای‌مان مهم بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یحیی گل‌محمدی پس از برد یک بر صفر عصر امروز (جمعه) تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مقابل پارس جنوبی جم اظهاراتی انجام داد که گزیده‌ای از آنها را در زیر از نظر می‌گذارنید:

*بازی خوبی انجام دادیم، هر چند با توجه به دوری از مسابقات در برخی از صحنه‌ها ناهماهنگ بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از نتیجه بازی راضی هستم، سه امتیاز کمترین حق ما بود که خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم. اگر سه امتیاز را نمی‌گرفتیم، کارمان سخت می‌شد.

*فکر می‌کنم تنها عاملی که باعث شد سه امتیاز را بگیریم، حمایت هواداران بود. این سه امتیاز را مدیون هواداران هستیم و برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

*پارس جنوبی فشرده دفاع می‌کرد و کار را سخت کرده بود. با همه مشکلات، بازیکنانم توانستند روح برنده بودن را به نمایش بگذارند و به بازی مسلط شوند و ناامید نشدند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

*علیرضا فغانی نه تنها بهترین داور آسیا، بلکه بهترین داور جهان است. از نوع قضاوت او راضی هستم، او به بازی مسلط بود و از تیم داوری تشکر می‌کنم.

*بین دو نیمه به بازیکنان تأکید کردم که باید از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم که خوشبختانه هم ارسال خوب بود هم ضربه‌ای که منجر به گل شد.

*خوشحالیم که در کورس قرار داریم و سه امتیاز بازی امروز برای‌مان مهم بود. هنوز کارمان تمام نشده و مسیر سختی در پیش داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده شهر خودرو لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!