Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:26:06 GMT

عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۴۵۲۸

عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سال ۹۷

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال ساحلی در همه جای دنیا ورزش نوپایی محسوب می‌شود و اکثر فدراسیون‌های ورزشی در تلاش هستند تا این رشته را ارتقا دهند. اما در به لطف وجود سواحل شمال و جنوب کشورمان، پرورش استعداد‌های ساحلی در ایران بسیار خوب صورت گرفته است، به طوری که هر بازیکن در هر پست ۲ یا ۳ ساحلی باز هم رده خود را می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱) انتخاب پیمان حسینی به عنوان سفیر منتخب فوتبال ساحلی

پیمان حسینی دروازه‌بان ارزنده کشورمان که عملکرد فوق العاده‌ای در مسابقات جهانی داشت به عنوان سفیر ایران در فوتبال ساحلی معرفی شد.

۲) برگزاری تورنمنت کاپ یزد با شرکت باشگاه‌های مطرح دنیا در رشته فوتبال ساحلی

در تورنمنت یزد، از باشگاه‌های سرشناسی مثل لوانته، کاتانیا و ... برای تقابل با تیم‌های ایرانی، چون گلساپوش یزد دعوت شد که در نهایت محمد احمدزاده کاپیتان کشورمان به همراه پیمان حسینی با تیم لوکوموتیو مسکو به کاپ یزد دست پیدا کردند.

۳) انتقال محمد احمدزاده از لوکوموتیو مسکو به تیم پارس جنوبی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که نامش در تاریخ این رشته ورزشی در سطح جهان ثبت شده است، سرانجام از مسکو به جم سفر کرد تا تیم پارس جنوبی را برای قهرمانی در لیگ برتر کمک کند.

۴) ساحلی بازان ایران بر بام آسیا و سوم جهان

عملکرد خوب ساحلی بازان در مسابقات جهانی باعث شد تا در جایگاه اول آسیا و سوم جهان قرار بگیرند.

۵) معرفی برترین ساحلی بازان خانم و آقا در سطح لیگ برتر

مهسا عرب و وجیهه ژاله به صورت مشترک با ۳۴ گل زده خانم‌های گل لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان شدند. محمد مرادی در بخش آقایان جایزه آقای گلی را دریافت کرد و محمدعلی مختاری نیز برترین بازیکن شد. حمید بهزادپور نیز عنوان برترین دروازه‌بان لیگ برتر فوتبال ساحلی را به دست آورد.

۶) قهرمانی مقتدرانه پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی

سرمایه گذاری جمی‌ها روی بازیکنان جوان و باتجربه به قدری مثمر ثمر بود که باعث شد قهرمانی شان را با اقتدار هرچه تمام‌تر در سال ۹۷ جشن بگیرند.

۷) نام ایران در بین تیم‌های حاضر برای رقابت‌های جام بین قاره‌ای ۲۰۱۸

هشت تیم در این رقابت‌ها مانند ایران، امارات، مصر، برزیل، اسپانیا، تاهیتی، روسیه و آمریکا حاضر بودند که در نهایت تیم ملی کشورمان در مسابقه فینال این رقابت‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ از سد روسیه گذشت و قهرمان شد.

۸) در شبی که سهم پرسپولیس از جام حسرت بود، دستان ساحلی بازان به کاپ مسابقات بین قاره‌ای ۲۰۱۸ رسید

در شبی که تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم کاشیما آنتلرز رفت و در مجموع با نتیجه (۲ - صفر) شکست خورد، ساحلی بازان کشورمان با برتری مقابل روسیه باز هم تاریخ سازی کردند و به مقام قهرمانی مسابقات بین قاره‌ای دست پیدا کردند.

۹) صعود ساحلی بازان به رده دوم رنکینگ جهانی

با عملکرد رویایی بازیکنان ملی پوش ساحلی، باز هم تاریخ سازی‌ها ادامه داشت تا جایی که در رنکینگ جهانی تیم ملی کشورمان با یک پله صعود در رتبه دوم، پشت سر برزیل قرار گرفت.

۱۰) پاداش ۱۰ میلیونی برای کسب ۳ عنوان قهرمانی

مسئولان ورزشی برای این همه افتخارآفرینی در مسابقات بین قاره و جام جهانی تنها ۱۰ میلیون به ساحلی بازان پاداش دادند.

۱۱) لغو اردو برزیل و برپایی اردوی آماده سازی در جنوب ایران

با اعلام فدراسیون فوتبال، اردوی ساحلی بازان در کشور برزیل لغو شد، اما سریعا دپارتمان فوتبال ساحلی چند اردوی استانی در جهت آماده سازی بازیکنان برای رقابت‌های آسیایی تدارک دید.

بیشتر بخوانید:

ژاپن گربه سیاه ورزش ایران

احمدزاده: باخت مقابل عمان هرگز باعث تضعیف روحیه بازیکنان ما نخواهد شد

ایران ۲ - ژاپن ۳/ سومین تیم برتر دنیا در کسب سهمیه جام جهانی ناکام ماند

انتهای پیام/

عملکرد سالیانه فوتبال ساحلی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.   امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.   داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویداد‌های معتبر جهانی دارای نماینده است که نخستین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • دفاع اخیر ایران در برابر اسرائیل نمایش ابرقدرت گونه‌بودن کشورمان در جهان بود
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری