Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین پرچمداران سال ۲۰۱۹ مدل جدید وان‌پلاس خواهد بود، وان‌پلاس ۷ ویژگی‌هایی دارد که علی‌رغم قدرت و کیفیت بالا ساخت آن، این مدل را نسبت به دیگر پرچمداران مطرح بازار متفاوت می‌کند و آن ویژگی استفاده از دوربین سلفی پاپ‌آپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین سلفی پاپ‌آپ به دوربین‌هایی گفته می‌شود که در قسمت بالایی گوشی قرار می‌گیرند و در زمان احتیاج از داخل گوشی بیرون می‌آیند. وان‌پلاس ۷ به لطف همین ویژگی، نسبت نمایشگر به بدنه بالایی دارد و از حاشیه بسیار باریکی بهره می‌برد، همچنین نمایشگر دارای هیچ بریدگی یا حفره‌ای نیست و به صورت کاملا یکپارچه قابل استفاده است.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این مدل استفاده از دوربین اصلی سه‌گانه به صورت عمودی است که در رندر‌های جدید منتشر شده از وان‌پلاس ۷ دیده می‌شود. دوربین سه‌گانه در قسمت وسط قاب پشتی قرار می‌گیرد و به سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۲۰ مگاپیکسلی التراواید و ۵ مگاپیکسلی عمیق مجهز است، البته از آن جایی که برند‌های اوپو و وان‌پلاس هر دو زیر مجموعه شرکت BBK الکترونیکز هستند، به احتمال فراوان فناوری زوم اپتیکال ۱۰ برابر به کار رفته در مدل جدید اوپو، در پرچمدار وان‌پلاس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش به همراه باتری ۴ هزار میلی‌آمپری و شارژ سریع ۴۴ واتی نیز از دیگر ویژگی‌های عالی وان‌پلاس ۷ خواهند بود.

اما طبق اطلاعات جدید وان‌پلاس ۷ با تمام این ویژگی‌ها تنها ۵۶۹ دلار قیمت خواهد داشت و به عنوان یکی از ارزان‌ترین پرچمداران بازار شناخته خواهد شد، این قیمت حتی از گلکسی S10e که پایین‌ترین قیمت را در سری S10 دارد نیز ارزان‌تر است. در حال حاضر در میان شرکت‌های برتر تولیدکننده تلفن همراه تنها شیائومی و وان‌پلاس می‌توانند پرچمداران خود را با چنین قیمت پایینی عرضه کنند.

در واقع همین قیمت ارزان موجب شده تا وان‌پلاس علی‌رغم سابقه کم در تولید تلفن همراه بتواند به فروش خوب و شهرت و اعتبار فعلی خود دست یابد. وان‌پلاس ۷ در کنار رنگ مشکی با سه رنگ آبی، بنفش و زرد تولید شده و به نظر می‌رسد تا دو ماه دیگر شاهد معرفی و عرضه این مدل به بازار باشیم.

به دلیل مشکلات تجاری میان چین و آمریکا عرضه این مدل در آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار وان‌پلاس، کشور آمریکا محسوب می‌شود و فروش مدل‌های وان‌پلاس در این کشور حتی از چین نیز بیشتر است، دلیل این فروش خوب، همکاری وان‌پلاس و اپراتور‌های بزرگ در آمریکا از جمله T-Mobile است.

در حال حاضر وان‌پلاس تنها شرکت چینی است که با اپراتور‌های فعال در آمریکا همکاری دارد و این کشور واردات محصولات ZTE و هوآوی را ممنوع کرده و آن‌ها را به عنوان تهدید امنیتی می‌شناسد. با این وجود وضعیت وان‌پلاس در این کشور مشخص نیست و باید دید اتفاقات اخیر موجب کاهش شدید فروش وان‌پلاس ۷ خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: هوآوی P30 Pro با پیشرفته‌ترین تکنولوژی دوربین +تصاویر

انتهای پیام/

مشخصات پرچمدار بعدی وان‌پلاس فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت رانا در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۶۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۳۵ میلیون تومان شد. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۶۲۵ میلیون تومان شد که افت ۱۰ میلیونی دارد.

همچنین قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یاتفه در بازار خودرو ۷۲۰ میلیون تومان شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش ۱۰ میلیونی دارد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید