Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عبدالخالق کشاورزی ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات به مصدومان حادثه سیل شیراز اظهارداشت: هم اکنون از تعداد ۱۱۰ مصدوم این حادثه ۱۴ نفر در بیمارستان‌های شهید فقیهی، شهید رجایی و نمازی شیراز بستری و از خدمات فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برخوردار و تا بهبودی کامل از خدمات دانشگاه برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از دیگر دانشگاه‌ها خواسته‌ایم بعد از اتمام درمان در شیراز در شهرستان محل سکونت نامبردگان خدمات مورد نیاز پس از ترخیص را دریافت نمایند.

این مقام مسئول با اشاره به بیشترین علت بستری مصدومان، شکستگی اندام و به دلیل غرق شدن، دستگاه تنفسی آنان با مشکل مواجه وتحت درمان هستند، افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز این آمادگی را دارد تا بهبودی کامل مصدومان بنا به تشخیص پزشک معالج در بیمارستان از خدمات درمانی بهره مند شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر شیراز، شهروندانی در محله سعدی با مشکل مواجه شده‌اند، گفت: بدلیل لزوم توجه به بیماری‌های گوارشی و تنفسی احتمالی در محله سعدی مستقرشده ایم که مقرر گردید، شهروندان محله سعدی بنا بر تشخیص پزشک، از خدمات رایگان درمانی و پاراکلینیکی دانشگاه استفاده کنند.

دکتر کشاورز یادآور شد امسال برای نخستین مرتبه درمانگاه فوق تخصصی شهید مطهری در ایام نوروز به بیماران خدمات ارائه می‌کند که از ابتدای تعطیلات تا کنون روزانه به ۳۰۰ مراجعه کننده خدمات ارائه کرده است.

کد خبر 4578190

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان