Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@08:35:42 GMT

علی حمودی: فردوسی‌پور هم خدایی دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۶۹۵۸

علی حمودی: فردوسی‌پور هم خدایی دارد

بازیکن تیم پیکان گفت: مثل خیلی از باشگاه ها نیستیم که قرارداد میلیاردی ببندیم یا اینکه ده بازیکن میلیاردی داشته باشیم. باشگاه سقف قراردادی دارد و این مسئله مثل یک قانون اینجا انجام می شود.
به گزارش صدای ایران از ایلنا، علی حمودی گفت: از نظر فوتبالی سال خوبی بود ولی این را باید بگویم اخلاق من این است وقتی سالی می گذرد هیچ وقت آن را به بدی یاد نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون خودم تصمیم گرفته ام و می دانسته ام باید چه بکنم و خودم سعی کرده ام بهترین کارها را انجام بدهم تا سال بدی برایم نباشد. برای همین وقتی آخر سال کارهای خودم را آنالیز می کنم حتی اگر یک درصد مشکلاتی برای من پیش آمده باشد خوبی آن همیشه بیشتر از بدی آن است.
وی افزود: در نتایج پیکان به یکباره مشکلاتی پیش آمد با اینکه واقعا شروع خوبی با آقای جلالی داشتیم در سال های که شاگرد ایشان بودم همیشه احترام خاصی برای ایشان قائلم و واقعا یکی از مربی استعدادیاب خوبی هستند. هر جا که بوده اند هم به جوان میدان داده اند هم با تجربه ها را. سعی کرده با خلوص نیت کار خودش را ادامه داده. حتی تا دوم جدول هم آمدیم. ولی خب یکسری مشکلاتی پیش آمد متاسفانه نتوانتستیم آن راهی که داشتیم را ادامه بدهیم و خب منجر به تعویض یا جایگزینی مربیان شد و آمدن آقای فرکی. قطاری که قرار است حرکت بکند برایش اتفاقی می افتد. تصمیم باشگاه این بود که آقای فرکی بیایید و از آن شرایطی که نتیجه نمی گرفتیم و حمودی در خصوص رتبه پیکان در پایان فصل بیان کرد: با بازیکنان و کادرفنی که تیم را تحویل گرفته اند نگاهشان به بالای جدول است. تا رتبه پنجم تیم های مدعی حضور دارند و فاصله هم گرفته اند کمی سخت است اما تلاش می کنیم اگر بتوانیم در رده پنجم و ششم که برای ما رده بالا محسوب می شود بایستیم.
او درباره پرداختی های پیکان ادامه داد: مثل خیلی از باشگاه ها نیستیم که قرارداد میلیاردی ببندیم یا اینکه ده بازیکن میلیاردی داشته باشیم. باشگاه سقف قراردادی دارد و این مسئله مثل یک قانون اینجا انجام می شود. بین بازیکنان در قراردادها از نظر مالی فاصله ای نیست و به همان سقفی که تعهد دارند پرداخت می کنند. ما جزو آن تیم ها هستیم که میلیاردی نیستیم. بنابراین چون مبلغ قراردادها کم است پرداختی ها به موقع انجام می شود. به همین دلیل باید از آقای شیعی مدیر باشگاه تشکر کنم.
وی در خصوص اینکه آیا همانند ماهینی عیدی زیادی به دیگران می دهد گفت: شناختی که من از حسین ماهینی دارم بعید می دانم در عیدی دادن دست و دلباز باشد. (با خنده) چون با او هم تیمی بوده ام و البته از همین جا به او سال نو را تبریک عرض می کنم. در این سال ها که فوتبالیسیت شده ام جز مادرم که به حکم بزرگی عیدی داده خبری از عیدی گرفتن نبوده و به بقیه عیدی داده ام.
او که سابقه حضور در استقلال را دارد درباره بازگشت مجیدی به جمع آبی پوشان گفت: قطعا آقای مجیدی یکی از اسطوره های باشگاه هستند و از بازگشت او خیلی خوشحال شدم. او می تواند یکی از مربیان خوب ایرانی باشد. امیدوارم سال های بعد که سرمربی می شوند موفق باشند.
علی حمودی درباره برنامه نود و عادل فردوسی پور گفت: در مملکت ما اگر شخصی محبوب باشد بعضی چشم دیدن موفقیت او را ندارند و می خواهند تخریبش بکنند. خیلی ها عادل را دوست دارند. ما فوتبالیست ها و حتی غیر فوتبالی ها منتظر دوشنبه ها و نود هستیم. فردوسی پور یک مجری قوی است اما فکر می کنم صدا و سیما سلیقه ای است و یکسری افراد زمانی که عادل اولین برنامه اش را اجرا می کرد حتی چند سالشان هم نبوده. بعد آنوقت آنها برای عادلی که توانمند و با استعداد هست تصمیم گیری می کنند. درست است که تخریب شخصیت با برداشتن یک قلم ممکن است اما خدایی هم بالای سر ما هست، باید از خدا ترسید. عادل هر جا که هست موفق می شود و مطمئنم او هر جا که برود حقش را می گیرد.
وی در پایان برای سال 1398 آرزو کرد: آرزو می کنم خانواده صحیح و سالم باشند و بتوانم واقعا به تعهداتی که به باشگاه دارم عمل کنم و از نظر فوتبالی پیشرفت کنم و تا آخر فصل پیکان جایگاه خوبی داشته باشد. از نظر فوتبالی صحیح و سالم باشم انشاالله مصدوم نشوم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: علی حمودی فردوسی پور پیکان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند