Web Analytics Made Easy - Statcounter

در میان پنج لیگ برتر اروپایی، رقابت در لیگ‌های انگلیس و آلمان برای کسب عنوان قهرمانی داغ و جذاب دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فیفا دی و بازی‌های ملی دیگر به پایان رسیده است و اکنون زمان تمرکز روی بازی‌های باشگاهی است. لیگ‌ها به هفته‌های پایانی شأن نزدیک شدند و هنوز تیم‌ها بازی‌های زیادی را پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از لیگ‌ها تقریباً تیم قهرمان مشخص شده است اما در بعضی از لیگ‌ها رقابت برای کسب عنوان نزدیک است.

لالیگا: بارسلونا نزدیک به بیست و پنجمین قهرمانی

اختلاف امتیاز بارسلونای صدرنشین با اتلتیکومادرید ۱۰ امتیاز است. این اختلاف نسبت به هفته‌های باقی مانده قابل توجه است. بازی دو تیم در نوکمپ (سه هفته بعد) در تعیین قهرمان تأثیرگذار خواهد بود. بارسا پس از داربی امشب (شنبه) باید با تیم‌هایی همچون ویارئال (برای بقا می جنگد)، آلاوس و ختافه (برای کسب سهمیه اروپایی تلاش می‌کنند) بازی کند. از طرفی اتلتیکو به مصاف تیم‌هایی همچون والنسیا و سویا خواهد رفت.

لیگ برتر انگلیس: قهرمان و امیدوار

در لیگ انگلیس یک دوئل برقرار است. منچسترسیتی پپ گواردیولا و لیورپول برای قهرمانی در حال رقابت هستند. شاگردان یورگن کلوپ با یک بازی بیشتر و اختلاف دو امتیازی با سیتیزن ها در صدر جدول قرار دارند. هفت بازی پیش رو است تا قهرمان تعیین شود. شاگردان گواردیولا با تاتنهام و منچستریونایتد بازی خواهند کرد. از طرفی قرمزها به مصاف تاتنهام و چلسی می‌روند.

سری A ایتالیا: رونالدو در نزدیکی فتح نخستین اسکودتو

با وجود اینکه ۱۰ هفته به پایان سری A باقی مانده است تقریباً قهرمان این بازی‌ها مشخص شده است. اختلاف یوونتوس و ناپولی ۱۵ است و تیم تورینی تفاضل گل خیلی خوبی دارد. یوونتوس کریستیانو رونالدو باید با تیم‌هایی همچون اینتر، میلان و رم بازی کند اما تقریباً همه مطمئن هستند عنوان قهرمانی در تورین خواهد ماند.

بوندسلیگا: دورتموند می‌تواند دوباره پادشاهی کند

بایرن مونیخ و دورتموند در هشت هفته باقی مانده برای فتح بوندسلیگا رقابت خواهند کرد. همه چیز برابر است و دو تیم ۶۰ امتیاز دارند. دورتموند می‌تواند دوباره پس از سال ۲۰۱۲ عنوان قهرمانی را به دست آورد. در سال‌های بعد تیم مونیخی جام‌ها را فتح کرد. ششم آوریل دو تیم در آلیانز آرهنا بازی خواهند کرد. شاگردان نیکو کواچ رقیب سرسختی همچون لایپزیگ را پیش رو دارند این در حالی است که بزرگترین رقیب دورتموند شالکه خواهد بود.

لیگ یک فرانسه: پاری سن ژرمن بدون رقیب

در میان لیگ‌های بزرگ اروپایی صدرنشین لیگ فرانسه بیش از همه قابل توجه است. پاری سن ژرمن ۲۰ امتیاز بیش‌تر از لیل دارد. پاریسی‌ها می‌توانند جام قهرمانی را در دیدار برابر لیل بالای سر ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوندسليگا سری آ ایتالیا لالیگا لیگ برتر انگلیس لیگ یک فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد