Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:06:21 GMT

تعطیلی ۱۳۷ رستوران در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۷۲۸۱

تعطیلی ۱۳۷ رستوران در اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین صفاری مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۰فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۶۰ اکیپ سیار و ۳۰ اکیپ ثابت مرکز بهداشت استان اصفهان ۴۵ هزار و ۲۰۸ مورد بازدید از مراکز هدف انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از این میزان بازدید ۱۰ هزار مورد بازدید از اماکن عمومی و ۲۵۰ مورد بازدید از اماکن بین راهی بوده است، افزود: از این بازدید‌ها ۶۰ تن مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه ۹۷۴ مورد تخلف به مراجع قضایی گزارش شده است، ادامه داد: تاکنون بررسی این پرونده‌های منجر به پلمب ۳۵۸ واحد صنفی شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از رنگ‌های غیر مجاز و مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از مهم‌ترین تخلفات اصناف اصفهان بوده است، افزود: بر این اساس در طرح نوروزی امسال تاکنون ۱۳۷ واحد رستوران در سطح استان اصفهان پلمب شده است که اشکالات موجود در بخش‌های مختلف مانند سردخانه، دستگاه پخت، موادخام اولیه و ... بوده است.

صفاری با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی ۹۴۱ مورد شکایت مردمی به مرکز بهداشت محیط اعلام شده است، ادامه داد: تاکنون به ۸۲۷ مورد از این شکایات پاسخ داده شده است.


انتهای پیام/م 

  عملکرد مرکز بهداشت محیط اصفهان در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد

عصر امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به همراه رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره صمت و رئیس اداره محیط زیست از روند تولید رب گوجه فرنگی در ۳ کارخانه بازرسی کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: این بازدید با هدف حفظ و حراست از حقوق عامه و نظارت بر رعایت سلامت و بهداشت در روند تولید رب گوجه فرنگی در این ۳ کارخانه صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید با بررسی میدانی که صورت گرفت، خوشبختانه وضعیت سلامت و بهداشت تولید محصول رب گوجه در ۲ کارخانه، نسبتا مناسب بود؛ اما یک کارخانه دارای نواقص بهداشتی بود که به صورت حضوری در همین بازدید اخطار رفع آن نواقص، کتبا به تولید کننده ابلاغ شد.

عمرانی تاکید کرد: نظارت بر سلامت و بهداشت عمومی در عرصه تولید از اولویت های دستگاه قضایی است و با کسانی که اقداماتشان حسب گزارش کارشناسی ادارات متولی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب شود، برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان