Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:51:47 GMT

باخت پرسپولیس و استقلال باعث جا ماندن از رقیبان می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۸۰۲۸

باخت پرسپولیس و استقلال باعث جا ماندن از رقیبان می شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اهرم گفت: دربی حساسیت خاص خود را دارد، بخصوص این بازی که دو تیم در جدول رقابتی تنگاتنگ دارند و با توجه به رقبای قوی در جدول باخت ممکن است باعث جا ماندن از رقیبان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، جبرائیل اسلوب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اهرم با اشاره بازی دربی پایتخت گفت: دربی حساسیت خاص خود را دارد، بخصوص این بازی که دو تیم در جدول رقابتی تنگاتنگ دارند و با توجه به رقبای قوی در جدول باخت ممکن است باعث جا ماندن از رقیبان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از بازیکنان با تجربه و نفراتی که حساسیت کمتری در بازی های دربی دارند در اولویت کار مربیان است.

اسلوب ادامه داد: برنده بازی دربی کسی است که فرامین مربیان را بخوبی اجرا کنند و نباختن در اولویت کار مربیان دو تیم است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اهرم با اشاره بازیکنان کلیدی در دربی خاطر نشان کرد: در پرسپولیس بیرانوند و کامیابی نیا و ترابی و بودیمیر و در استقلال رحمتی و باقری و پاتوسی و اسماعیلی بازیکنان کلیدی این دیدار هستند.

جبرائیل اسلوب در اعتراض هواداران به داروی تصریح کرد: متأسفانه چنین جوی بر علیه داوری فقط در فوتبال ایران رایج است و این هم به ضعف در فدراسیون فوتبال مربوط است که جرات برخورد با خاطیان راندارد.

وی گفت: اشتباهات داوری در تمام دنیا وجود دارد، نباید بازیکنان و مربیان با هر صوت داور اعتراض کرد و این کار باعث جو بازی خراب شود.

جبرائیل اسلوب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اهرم در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار کرد: در تمام دنیا مربیان و بازیکنان حق اظهار نظر ندارند و بشدت با آنها برخورد انضباطی می شود و این باعث امنیت در داوران می شود و روز به روز اشتباهاتشان کمتر می شود.

این پیشکسوت ادامه داد: ولی در ایران بر عکس است و هر کسی به داوران میتازد و بعث شده تا داوران تحت فشار بیشتر قرار گرفته و استرس زیادی را در بازی متحمل شوند و کیفیت کارشان افت کند و راه اینکار حمایت از داوران و جا انداختن این نکته که هرکسی در جایگاه خودش نظر دهد.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌‌اش از نتیجه دربی 89 خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس با اختلاف یک گل برنده بازی دربی 89 باشد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است