Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادگاه عالی بریتیش کلمبیا در کانادا حکم داد که کامران حق تزریق بوتاکس و استفاده از عنوان دکتر را ندارد.

به گزارش رکنا، این حکم پس از شکایت کالج پزشکان و جراحان بریتیش‌کلمبیا و ارائه گزارش یک بازرس مخفی این کالج که شخصا به کلینیک در شهر برنابی بریتیش کلمبیا رفته بوده صادر شد.

کامران پیشتر گفته بود که تمام مراحل بوتاکس توسط همسرش میترا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران ، آن چنان که در وب‌سایت Ideal Skin Laser and Wellness Inc آمده، این مرکز خدمات پوستی را با همسرش اداره می‌کند که دندان‌پزشک است و اجازه فعالیت برای تزریق بوتاکس را دارد. البته وب‌سایت از تاریخ ۲۵ مارچ از دسترس خارج شده است.

کالج پزشکان و جراحان بریتیش‌کلمبیا The College Of Physicians And Surgeons Of British Columbia ژانویه امسال با ارائه شکایتی به دادگاه مدعی شد که کامران خود شخصا بوتاکس را در کلینیک به مراجعان تزریق می‌کند و چون او مجوز این کار را ندارد خلاف قانون است.

آن چنان که CBC News گزارش داده، کامران تا ماه ژانویه که کالج از او شکایت کرد با استفاده از کلمه دکتر در مقابل نام خود در سایت کلینیک، خود را IMD یا پزشک بین‌المللی معرفی می‌کرده است. در بریتیش کلمبیا تنها پزشکان، دندان‌پزشکان، ناتروپات‌ها و پرستارانی که رجیستر شده و دارای مجوز باشند اجازه دارند تا بوتاکس را تزریق کنند و یا در زمینه فواید و مضرات آن مشاوره ارائه دهند.

کامران عضو کالج پزشکان و جراحان بریتیش کلمبیا نیست و چنین مجوزی هم ندارد.

من تزریق نمی‌کنم، همسرم انجام می‌دهد

CBC News در ماه ژانویه به تهیه گزارشی در این باره با کامران تماس گرفت. آن زمان کامران گفته بود: «من هیچ کاری برای هیچ کس انجام نمی‌دهم، من تزریق را انجام نمی‌دهم، همسرم این کار را می‌کند.» دکتر میترا  همسر او دندانپزشک دارای مجوز است.

ورود بازرس مخفی به ماجرا

اما گزارشی که کالج پزشکان از یک بازرس ناشناس به دادگاه ارائه داد داستان متفاوتی را روایت می‌کرد.

خانم Amy Dallison بازرس کالج که به عنوان یک مراجعه‌کننده به کلینیک وی رفته بود در گزارش خود به دادگاه نوشته که کامران  تمام مشاوره‌های مربوط به بوتاکس را شخصا به او ارائه داد و گفته بود که تزریق را هم خودش انجام می‌دهد. کامران هیچ اشاره‌ای به همسرش نکرده بود. کامران در آن جلسه به خانم دالیسون بازرس مخفی کالج گفته بود: «شما چند چین و چروک در پیشانی خود دارید که تزریق بوتاکس می‌تواند به برطرف شدن آن کمک کند.»

زمانی که خانم دالیسون درباره امکان تزریق فیلر به لب‌های خود پرسیده بود وی گفته بود: «من فعلا مجوز این کار را ندارم اما در حال گذراندن مراحل اداری هستیم و احتمالا تا سه ماه دیگر بتوانیم این کار را بکنیم.»

حکم دادگاه

حالا دادگاه دیوان عالی بریتیش کلمبیا دستور داده که کامران دیگر تزریق بوتاکس را انجام ندهد و نیز خودش را دکتر معرفی نکند.

کامنت‌های مشتریان

 در جستجوی اطلاعات بیشتری درباره این کلینیک به کامنت‌هایی بر می خورید که مشتریان کلینیک نوشته‌اند.

Alexandra در کامنت خود نوشته به این کلینیک رفته ولی محیط کار را بسیار غیرحرفه‌ای یافته و مسئولان کلینیک رفتار بسیار غیرحرفه‌ای با او داشته‌اند. او نوشته که تزریق را خود دکتر انجام داده و در پایان هم متوجه شده که در تمام این مدت ماشین Hydrafacial خاموش بوده است. او بعدا کامنت گذاشت که کلینیک پول او را برگردانده است.

Bill نوشته که هرگز چنین تجربه بدی در مراجعه به کلینیک‌های زیبائی نداشته است.

Ashara هم نوشته که در تمام مدت که دکتر مشغول تزریق بود، در اتاق باز بود و او داشت با یک خانم به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می‌کرد.

 تا روز دوشنبه ۲۵ مارچ سایت کلینیک قابل دیدن بود ولی این سایت از روز سه‌شنبه ۲۶ مارچ دیگر در دسترس نیست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث کانادا عکس ایرانی قانونی بوتاکس سیل عکس فیلم شهرستان کشف پلیس مرد شیراز تلگرام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی هیبتی، بوکسور ایرانی مقیم روسیه که برای مبارزه با حریف خود «آرکادی اوسپیان» وارد قفس شده بود، با انجام یک حرکت غیر اخلاقی برای همیشه از مسابقات بوکس محروم شد. این رفتار هیبتی، باعث عصبانیت تماشاگران و ضرب و جرح او در پایان مسابقه شد

فیلم‌هایی از کتک خوردن علی هیبتی بعد از مسابقه منتشر شده است. در این ویدئوها یک نزاع جمعی به تصویر کشیده شده است. اما به نظر می‌رسد شخصی که در این ویدئو کتک می‌خورد علی هیبتی نیست.


هیبتی در راند اول، ناک اوت شد و باخت. پس از مسابقه، تماشاگران، هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما روس‌ها برای همیشه مبارز ایرانی را از مسابقات محروم کردند.


علی هیبتی کیست؟

علی هیبتی ۲۸ سال سن دارد و در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

ماجرای درگیری با ورزشکار چچنی

شاید یکی از معروف‌ترین اتفاقاتی که برای این ورزشکار ایرانی افتاد لحظه درگیری او با ورزشکار چچنی باشد. داستان از این قرار است که هیبتی بخاطر شکستگی دستش از مبارزه با این ورزشکار انصراف داد و در ادامه مبارز چچنی به ایرانی‌ها توهین می‌کند. هیبتی هم این توهین را بدون جواب نمی‌گذارد و در رینگ مسابقه با مشت به دهان این ورزشکار می‌کوبد.

تهدید ورزشکار روس با اسلحه

یکی دیگر از اتفاقات پرحاشیه این ورزشکار به داستان درگیری او با شوخال چرچایف روس برمی گردد. فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این فیلم چرچایف مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می‌کند. شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می‌شود.


فیلمی که با عنوان کتک خوردن علی هیبتی منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد این شخص علی هیبتی نیست

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیرورزشی انجام داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

کد خبر 846476 برچسب‌ها بوکس ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • هشدار درباره تزریق بوتاکس‌های خارجی
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد