Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:59:56 GMT

مدیریت بحران همدان در آمادگی کامل به سر می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۸۶۹۰

مدیریت بحران همدان در آمادگی کامل به سر می‌برد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از آمادگی کامل تمام دستگاه‌ها در مقابله با سیل احتمالی خبر داد.

علی‌مردان طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح این مطلب عنوان کرد: با توجه به بارش‌های چند روز اخیر و آمادگی مدیریت بحران، تمهیدات و اقدامات لازم برای مقابله با سیل احتمالی چند روز آینده دو چندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر چه آمادگی مدیریت بحران پیش از عید شروع شده است اما با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و وقوع سیل دیگر شهرها، تمام فرمانداری‌ها، شهرداری، دهیارها و استانداری در آماده باش کامل به سر می‌برند.

طالبی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از وقوع سیل لایروبی رودها و سدها از پیش انجام شده و بارش اخیر میزان ظرفیت رودخانه‌ها را مشخص کرده و این فرصت خوبی برای تخمین ظرفیت رودخانه‌ها و سدها بوده است.

وی تصریح کرد: کلیه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه و همچنین مدیریت بحران در آمادگی کامل به سر می‌برند اما اگر بارش‌ها بیش از پیش‌بینی و ظرفیت باشد ممکن است خسارت‌های احتمالی را بر جای بگذارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان در پایان یادآور شد: خوشبختانه مدیریت بحران و دیگر نهادها در بارش‌های اخیر به خوبی مدیریت داشته و خسارات و تلفات را کاهش داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیریت بحران همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است