Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:07:21 GMT

جذب و توزیع ۱۷۰۰ تن اقلام تنظیم بازار در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۸۷۲۱

جذب و توزیع ۱۷۰۰ تن اقلام تنظیم بازار در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی داوود شهرکی اظهار داشت: در اسفندماه سال گذشته ۵۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۷۵۰ تن گوشت مرغ تازه در استان توزیع شده است.

شهرکی ادامه داد: در این مدت همچنین ۹ تن گوشت تازه گوسفندی از مرکز جذب و از طریق مراکز منتخب توزیع مردمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در اسفند ماه پارسال ۱۸۱ تن گوشت گوساله منجمد، ۳۵ تن گوشت گوساله تازه و ۷۵۰ تن شکر نیز در استان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: حدود ۱۲۵۰ تن شکر و ۳۰ تن گوشت گوساله منجمد نیز به عنوان سهمیه استان در حال جذب است.

کد خبر 4578401

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز هیأت‌های مذهبی استان تهران شب قدر تأمین است، گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیأت‌های عزاداری با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های عزاداری تأمین شده است.

او افزود: تا کنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت مذهبی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

او ادامه داد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

او تاکید کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. کد خبر 6063680

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول