Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:20:30 GMT

فیروزجا در رده ششم ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۹۳۱۶

فیروزجا در رده ششم ایستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، دور هشتم رقابت های شطرنج مسترز شارجه شب گذشته برگزار شد و نمایندگان ایران صاحب یک پیروزی، 3 تساوى و 5 شکست شدند. در مهمترین دیدار این دور علیرضا فیروزجا برابر اینارکیف از روسیه با ریتینگ 2692 به تساوى رسید. پرهام مقصودلو نیز مقابل ماکسیم ماتلاکف از روسیه با ریتینگ 2692 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب در پایان دور هشتم فیروزجا با کسب 6 امتیاز در رده ششم ایستاد و مقصودلو با 5.5 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت. در این جدول وانگ هائو چینى (2718) و اینارکیف روس (2692) با 6.5 امتیاز در رده هاى اول و دوم قرار دارند.

پرهام مقصودلو، علیرضا فیروزجا، پویا ایدنی، شاهین لرپری زنگنه و پوریا درینی استادان بزرگ ایرانی حاضر در این مسابقات هستند. نژادشیرازی، عسگری زاده، پورموسوی و خضریان دیگر ایرانی های حاضر در شارجه هستند. دور پایانى (نهم) سومین دوره رقابت های شطرنج مسترز شارجه امشب برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جدول رقابت روسیه شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم دستگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

کد خبر 6084549

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج