Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگروه اعزام مبلغ اوقاف استان تهران گفت:در استان تهران ۱۱۸ مبلغ اعزامی از قم در حال خدمات‌رسانی هستند، برخی از این مبلغین ما دارای مدارک سطح چهار یا کارشناسی روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی هستند تا حتی بتوانند در مورد توریست‌ها خدمات شایان بدهند.

«حجت‌الاسلام مهدی حسین‌پور» در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، در مورد برنامه‌های اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در اماکن مذهبی گفت: به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند «بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی در هر منطقه تبدیل بشوند» هدف برنامه اصلی در امامزادگان و بقاع متبرکه که در سطح استان تهران هستند کار فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگروه اعزام مبلغ اوقاف و امور خیریه استان تهران تاکید کرد: از این رو ما سعی کردیم مبلغانی که دارای تخصص هستند در خیمه‌های معرفت با غرفه‌های متعدد از جمله غرفه چند رسانه‌ای، وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی و بیان شبهات مسقر کنیم.

حجت‌الاسلام حسین‌پور یادآور شد: امامزادگان ما در حال حاضر مجهز به مبلغین کارشناس هستند تا در مباحث روان‌شناسی، کودک و نوجوان در این بقاع خدمات ارائه کنند، استفاده از این مبلغین چند حسن دارد، مسافرانی که در این اماکن توقف دارند از یک سو خوراک فرهنگی را به آنها ارائه می‌کنیم و از طرفی دیگر یک نشاط اجتماعی به مسافرین می دهیم.

وی افزود: در عین حال یک مسافر با توقف در این اماکن از خستگی فارغ می‌شود و استراحت می‌کند و آماده ادامه مسیر می‌شوند، همچنین کودکان در طول مسافرت تحرک زیادی ندارند و در این صورت وارد یک فضای شاد می‌شوند و فضای روحی و جسمی آنها عوض می‌شود.

سرگروه اعزام مبلغ اوقاف و امور خیریه استان تهران بیان کرد: همچنین برخی از مسافرین ما دارای یکسری سوالات و شبهات در خصوص حتی سفر هستند که با توقف در این مکان‌ها سوالات‌شان پاسخ داده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین‌پور در مورد تعداد مبلغین خاطرنشان کرد: در استان تهران 118 مبلغ اعزامی از قم در کنار سایر مبلغین بومی در حال خدمات‌رسانی هستند، برخی از ین مبلغین ما دارای مدارک سطح چهار یا کارشناسی روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی هستند تا حتی بتوانند در مورد توریست‌ها خدمات شایان بدهند.

وی در پایان گفت: خدمات مشاوره‌ای، پاسخ‌گویی به شبهات و مسائل شرعی، غرفه کودک و نوجوان و غرفه وقف جزء خدماتی است که مبلغین ارائه می‌کنند و این خدمات به صورت تخصی در این بخش‌ها است.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب خسارت سیل سیل مسافران نوروزی خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان سیلاب گلستان خبرگزاری سیل گلستان خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، وحید اسکندری با اشاره به اینکه اولین کاروان حج عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ راهی سفر حج می‌شود گفت: این کاروان ۸۵ نفره با پروازی از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به سفر معنوی حج عمره می‌روند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ۵ کاروان حج تمتع نیز از گیلان سوم خرداد به عربستان اعزام می‌شوند افزود: ۲ کاروان ۹۵ نفره، یک کاروان ۱۲۰ نفره، یک کاروان ۱۳۵ نفره از فرودگاه سردار جنگل رشت و یک کاروان ۱۸۵ نفر هم هفتم خرداد از فرودگاه امام خمینی تهران به سفر حج تمتع می‌روند.

دیگر خبرها

  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اندیشه حکیمانه سعدی شاعر را به قله می‌رساند + تصاویری از حضور رهبر انقلاب در آرامگاه سعدی