Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس، ضمن فرا رسیدن یوم‌الله 12 فرودین (چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران) و تقارن آن با سالروز شهادت جانسوز حضرت امام موسی کاظم (ع)ريال با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی؛ یوم‌الله 12 فروردين را تجلّي واقعي خواست و تجسم عینی ارادۀ ملّت بزرگ ايران اسلامی دانسته و از امت فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنۀ استان پهناور فارس دعوت کرد تا در ویژه مراسم‌هایی که در سراسر استان برگزار می‌شود، بار دیگر با آرمان‌ها و اهداف والای امام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: «يوم‌الله 12 فروردين»، سالروز استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، روز تجلي مشاركت و همدلی واقعي مردم در تعيين سرنوشت خود می‌باشد.
يوم‌الله 12 فروردين؛ ثبت برگ زريني ديگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت‌هاي استقلال‌طلبانه و آزاديخواهانه‌ تاريخ بشري است كه مي‌توان به جرأت آن را در تاريخ معاصر، بی‌نظیر دانست به طوري كه تا هم اكنون هيچ رفراندومي در اين سطح و با اين گستردگي و اهميت در كشوری از کشور های منطقه و جهان اتفاق نيفتاده است.
ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ چهاردهه پایداری و به‌ویژه در سال گذشته، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اثبات کرد و با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث سال های اخیر عبور کرد تا نشان دهد همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم است.
حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور گسترده، انقلابی، آگاهانه وپرمعنا در راهپیمایی های سراسری، عظیم و مردمی به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال گذشته توانست دشمن را در طراحی استراتژی‌های شکست‌خورده خود علیه ایران به فضاحت وخواری بکشاند و فصل نوین و بستر تازه‌ای از افتخار و تجارب برجسته و مفید را برای حرکت و کار و تلاش مضاعف در 'سال رونق توليد' در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.
اكنون در طلیعۀ دهه پنجم حيات طيبه‌‌ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با عبوري سرافرازانه از چهار دهه‌ گذشته، دوازدهم فروردين امسال را در شرايطي پیش رو داریم كه ملت عزیز ایران و استان فارس، در آغاز سال نو و در کوران حوادث سیل اخیر، همچنان همدلی و وحدت خویش در کمک رسانی به مناطق و مردم آسیب دیده را تجربه کرده و در روز 12 فروردین ماه، با حضور خود در مراسم های پیش بینی شده درسطح استان، این روز را گرامی خواهند داشت.
تقارن روز جمهوری اسلامی ایران با ایام شهادت حضرت امام موسی ابن جعفر (علیه السلام)، مراسم یوم الله 12 فروردین به صورت توأمان با بیان مناقب و فضائل باب الحوائج، حضرت امام موسی ابن جعفر (علیه السلام) و تبیین اهمیت یوم الله 12 فروردین و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، در شهرستانهای استان جنبه تبینی خواهد داشت.
یادآور می‌شود، مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین در شیراز روز یکشنبه، ۱۱فروردین همزمان با شب شهادت حضرت امام موسی‌بن جعفر (علیه السلام) بعد از نماز مغرب وعشاء در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حدا‌ئق و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد که بدینوسیله از آحاد مردم شریف شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برای حضور و شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید».
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز