Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@21:39:03 GMT

سید میعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۰۳۲۴

سید میعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد

رویداد۲۴ به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میعادصالحی متولد ۱۳۶۱، دانش آموخته دکتری از دانشگاه صنعتی شریف، عضو بنیاد ملی نخبگان و از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت است. صالحی که دارای سوابق علمی تجارب مدیریتی و سوابق درخشان نخبگانی است با پیشنهاد مورخ ۹۷/۱۲/۲۶ هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این به عنوان مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مسئولیت داشته است.
از سوابق صالحی می‌توان به قائم مقام هولدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت موسس و هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، عضو هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، سرپرست طرح‌های صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعداد‌های برتر، عضو و دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیته استعداد درخشان وزار ت. علوم و عضو کمیته نگارش سندراهبردی کشور در امور نخبگان و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.  
همچنین رتبه اول نهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های کاربردی و رتبه سوم چهاردهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های توسعه‌ای، دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکترا در سال ١٣٩٠، رتبه دوم مسابقات جهانی حفظ و قرائت قران کریم در کشور مصر، انتشار مقالات متعدد در ژورنال‌های داخلی و خارجی (ISI) و مجری طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی، صنعتی و ملی از دیگر سوابق دکترصالحی است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صندوق بازنشستگی وزیر کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل

امتداد - مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون همگام با جامعه کار و تولید کشور، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر، روسای دستگاههای تابعه و مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون در مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور در اولین روز از هفته کارگر سال ۱۴۰۳ با شعار «کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا» با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد. محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره، نعمت اله رضایی و حمید رضا البرزی اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و مدیران و کارکنان بانک در این برنامه حضور یافتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند