Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان‌ها و وزیر آموزش و پرورش دربی را در کانون اصلاح و تربیت تهران می‌بینند که در همین حین وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با پدری که شاکی پسرش بود، رضایت پدر را برای آزادی پسر جلب نمود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ وزیر آموزش و پرورش با حضور در کانون اصلاح و تربیت تهران ضمن تماس تلفنی با پدری که شاکی پسرش بود، رضایت پدر را برای آزادی پسر جلب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش به اتفاق رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار نوروزی از کانون اصلاح و تربیت تهران ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مرکز با مددجویان کانون به گفتگو پرداختند.

در ادامه این بازدید قرار است مددجویان کانون اولین دربی سال ۹۸ را در کنار وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان زندان‌ها تماشا کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش کانون اصلاح و تربیت دربی 89 پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد