Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@14:43:26 GMT

سلماس آماده مقابله با هرگونه حوادث احتمالی است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۰۶۲۶

سلماس آماده مقابله با هرگونه حوادث احتمالی است

فرماندار شهرستان سلماس گفت: با اعلام شورای هماهنگی مدیریت بحران، سلماس برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی علی الخصوص سیل آماده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مرتضی اصغری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان که در محل سالن جلسه شهید سالمی فرمانداری تشکیل شد با اشاره به بارش برف و بارن اخیر در سطح شهرستان گفت: تمامی دستگاه ها موظف به حفظ صد درصدی آمادگی خود برای مقابله با سیل احتمالی می باشند و اعضای شورا باید تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری، مدیریت و اقدامات بهنگام در زمان مواجهه با شرایط بحرانی بیاندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: خروج مدیران از شهرستان ممنوع بوده و تمامی مرخصی‌های مدیران و کارشناسان اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان لغو است؛ مدیران باید تا زمان پایداری شرایط جوی و اعلام شرایط عادی از سوی فرمانداری، در شهرستان حضور داشته باشند.
فرماندار سلماس تصریح کرد: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر لازم است تا تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز از سوی دستگاه های مختلف تأمین و در نقاط حساس و حادثه خیز شهرستان مستقر شود.
اصغری با تأکید بر لزوم عدم توجه به شایعات و پیگیری اخبار از سوی مراجع رسمی تأکید کرد: اطلاع رسانی ها، هشدارها، تذکرات، گزارش‌ها و پیام‌ها فقط از سوی فرماندار به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران صورت می‌گیرد و ادارات از اقدامات فردی در اطلاع رسانی پرهیز کنند.
وی تصریح کرد: با اعلام شرایط عادی و رفع بحران احتمالی، کمک های مردمی جمع آوری شده در سطح شهرستان را برای کمک به مناطق سیل زده استان های شمال کشور ارسال می شود.
فرماندار سلماس با اشاره به نقش آگاهی بخشی در پیشگیری و مدیریت بحران از اداره مخابرات خواست تا نسبت به اطلاع رسانی از طریق تلفن ثابت و پیامک به شهروندان اقدام کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پیامک سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران کمک های مردمی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آماده راهپیمایی متفاوت در روز قدس امسال هستند

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مردم آمادگی بیشتری برای حضور حماسی در روز قدس امسال دارند، برنامه مرکز استان را اعلام کرد.

حسین انجم‌شعاع امروز هشتم فروردین ماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس، قرار گرفتن مسئله فلسطین در راس مسائل جهان اسلام و اعلام حمایت همه مسلمانان در یک روز خاص از قدس شریف را از جمله اهداف امام راحل در نامگذاری این روز دانست.

وی افزود: در طول این ۴۵ سال تدبیر امام راحل محقق و روز قدس سال به سال پررنگ‌تر برگزار شد و در حال حاضر مردم در بیش از ۵۰ کشور اسلامی و غیراسلامی حمایت خود را از فلسطین اعلام می‌کنند.

انجم شعاع با بیان اینکه امروز همه می‌دانند خیلی از مشکلات جهان اسلام و عامل اختلاف و عدم تعامل کشورهای اسلامی، رژیم صهیونیستی است؛ گفت: کشورهای اسلامی اگر متحد و در کنار هم بودند، آزادی قدس تاکنون اتفاق افتاده بود اما اسرائیل در ایجاد تفرقه میان کشورهای اسلامی موفق عمل کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: در همین مسئله غزه با آن همه جرم و جنایت و نسل‌کشی که شد؛ خیلی از کشورهای اسلامی به ویژه عربی، به دلیل حفظ منافع و ارتباط با آمریکا منفعلانه برخورد کردند اما مردم این کشورها در صحنه حمایت بودند و خیلی جاها سرکوب هم شدند.

وی ادامه داد: این در حالی است که علمای شیعه قبل از انقلاب هم حامی فلسطین بودند و پس از انقلاب بزرگترین حامی فلسطین، ایران است که مقاومت فلسطینی‌ها هم ناشی از همین حمایتی است که آنان را مسلح و تجهیز کرده تا مقاومت کنند و جبهه مقاومت از یمن تا عراق و ... به واسطه تدبیر ایران و شهید سلیمانی است تا جبهه واحدی در برابر اسرائیل باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: این جبهه موفق بوده و نشانه آن شش ماه مقاومتی است که تا امروز برنده اصلی فلسطینی‌ها هستند زیرا بعد از ۷۵ سال صدای خود را به دنیا رساندند و همه دنیا از آنان حمایت کردند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به این مسائل، امسال راهپیمایی روز قدس باید خیلی باشکوه‌تر و با عظمت‌تر و با حضور حماسی مردم برگزار شود؛ برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع رسانی مناسب را مهم خواند و افزود: با توجه به مسائل غزه، مردم هم آمادگی راهپیمایی باعظمت و باشکوه این روز را دارند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه طبق آخرین جمع‌بندی‌ها این مراسم در مرکز استان از میدان بسیج آغاز و به مصلای امام علی علیه‌السلام ختم می‌شود؛ از برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای قبل و حین راهپیمایی خبر داد و گفت: سخنران مراسم هم حجت الاسلام علی شیرازی، جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع است.

به گزارش ایسنا، همچنین محمدصادق اسدی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان نیز امروز اعلام کرد: امسال با توجه به عملیات طوفان الاقصی که در چند ماه گذشته اتفاق افتاد، بحث روز جهانی قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 وی افزود: امسال مثل سال‌های گذشته مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان بسیج آغاز و به سمت بلوار کتاب و بلوار شهید قنبری ادامه و در نهایت به مصلی امام خامنه‌ای (مدظله العالی ) ختم خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه سخنران قبل از خطبه‌ها مهندس مجید کهنوجی شهردار خواهد بود، گفت: مردم با حضور حداکثری خودشان در راهپیمایی نشان می‌دهند که پشت مردم فلسطین و غزه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • مردم آماده راهپیمایی متفاوت در روز قدس امسال هستند
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های یزد/آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی