Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به هشدارهای وقوع سیلاب در این شهرستان گفت: در راستای ایمن‌سازی مناطق پرخطر برق تمام حاشیه‌نشین‌های رودخانه الوند قطع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: بر اساس هشدارهای هواشناسی جهت جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سیل احتمالی تمام تمهیدات لازم را در شهرستان سرپل ذهاب به کار گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون دو جلسه ستاد بحران در این خصوص تشکیل دادیم و تمام دستگاه‌های اجرایی را ملزم به انجام اقدامات لازم کردیم و تمام مرخصی‌ها را لغو و خروج مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی را از شهرستان سرپلذهابممنوع اعلام شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: همه دستگاه‌های لجستیک و ماشین آلات لازم و ضروری همچنین نیروی انسانی از مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش، سپاه و … در حال آماده باش کامل هستند.

وی یادآور شد: به تمام روستاها و اماکنی که در معرض خطر هستند تذکرات کتبی داده شده و در روستاها در محوطه حیاط مدارس اسکان‌های اضطراری برقرار کردیم.

جمالی نیا ادامه داد: همچنین در شهر در اماکن ورزشی مکان‌هایی را برای اسکان ضروری آماده و با کمک هلال احمر به وسایلی از قبیل وسایل گرمایشی، چادر، پک غذایی و … تجهیز کردیم.

وی تصریح کرد: به ساکنین حوزه رودخانه‌ها به خصوص رودخانه الوند تذکرات لازم را با نصب بنر و تراکت دادیم و اعلام شده است هر کدام از واحدهای سکونتی از جمله کانکس‌هایی که در حاشیه و بستر رودخانه هستند مکان را تخلیه و کانکس‌ها را جابجا کند چرا که کانکس‌ها اگر در مسیر رودخانه‌ها باشند سبب انسداد پل‌ها شده و خطر آفرین خواهند شد.

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: بیش از ۵ نقطه از مکان‌هایی که کانکس‌ها در آنها در بستر رودخانه‌ها مستقر بودند و حدود ۱۵۰ خانوار را تشکیل می‌دادند از بستر رودخانه‌ها طی هفته گذشته تا کنون با رضایت خود اهالی جابجا کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری هدایت روان آب‌های سطحی شهر است، گفت: به این منظور گونی و خاک تهیه شده است تا مسیر آب را از ورود به زیر زمین‌هایی که امکان ورود آب به داخل آنها وجود دارد تغییر دهند.

جمالی نیا یادآور شد: همچنین به حوزه آب شهری و روستایی در خصوص تأمین و ذخیره آب مورد نیاز مردم در صورت لزوم تذکرات لازم داده شده است.

وی افزود: به عشایر نیز اعلام شد که طی این دو روز از بردن احشام جهت چرای دام خودداری کنند و دام‌ها را در اصطبل‌هایشان نگهداری و تغذیه کنند.

فرماندار سرپل ذهاب بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در این راستا به منظور کاهش صدمات جانی و مالی برق تمام حاشیه نشین هایی که در بستر رودخانه هستند قطع شده است.

وی اذعان داشت: به غرفه‌های بازارچه شهرداری که در جنب رودخانه قرار دارند در خصوص جمع کردن اجناس داخل مغازه‌ها تذکرات لازم داده شد و در حال حاضر تمام مغازه‌ها را تخلیه کردند.

جمالی نیا خاطرنشان کرد: در این روزها که بحران سیل وجود دارد تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا همانند بحران‌های قبلی به خوبی این موضوع را نیز مدیریت کنیم و صدمات مالی و جانی را کاهش دهیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کرمانشاه: شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی بوده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب