Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با تلاش راهداران استان گلستان و نیروهای سپاه عملیات احداث پل های موقتی در 17 مسیر اصلی دسترسی گمیشان –بندر ترکمن به پایان رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‍‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی این سازمان در جریان بازدید از احداث پل بتنی در لاین رفت محور گرگان –آق قلا توسط راهداران گلستان ، اظهار داشت: عملیات احداث پل های موقتی از 3 روز گذشته آغاز و در 17 مسیر اصلی لوله گذاری انجام شد که امکان برقراری تردد در مسیر ارتباطی گمیشان – ترکمن فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در حال حاضر با همکاری کلیه دستگاه ها ، تلاش بر این است نسبت به افزایش آبهای ورودی از گرگان رود و سطح شهرستان به سمت دریا اقدام شود.

مقبلی خاطر نشان کرد :از هم وطنان درخواست می شود از تردد غیر ضرور و تجمع در محورهای مواصلاتی مناطق سیل زده خودداری نمایند تا امکان کمک رسانی و اعزام اکیپ های عملیاتی و ماشین آلات راهداری تسریع شد.

مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با همراهی مهندس مقبلی در عملیات احداث پل های موقتی حضور داشتند.​

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گميشان بندر تركمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین