Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:17:59 GMT

نخستین توییت مقتدا صدر به دفاع از جولان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۱۰۶۸

نخستین توییت مقتدا صدر به دفاع از جولان اختصاص یافت

بغداد - ایرنا - سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر در نخستین اظهارنظر خود پس از یک دوره بیش از سه ماهه، توییتی در دفاع از جولان سوریه منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، مقتدا صدر رهبر جریان صدر و رهبر معنوی ائتلاف انتخاباتی سائرون عراق در توییتی با محتوای هشتگ 'الجولان_عربیه' (جولان سرزمینی عربی است) به اقدام آمریکا در تلاش برای مشروعیت بخشی به اشغال جولان از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این توییت بر خلاف معمول دیگر توییت های صدر، نه تنها محتوای طولانی ندارد بلکه بدون متن و صرفا بصورت یک هشتگ منتشر شده است.
پیشتر وزارت امور خارجه عراق و بسیاری دیگر از شخصیت ها و احزاب این کشور به این اقدام سوال برانگیز دونالد ترامپ برای بخشیدن سرزمین یک کشور دیگر به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده بودند.
آخرین توییت مقتدا صدر که آخرین اظهارنظر رسمی او پیش از یک دوره طولانی غیبت از صحنه سیاسی و اجتماعی عراق نیز بشمار می رود، در تاریخ 21 دسامبر 2018 (10 آذرماه 97) و در قالب یک دعا منتشر شده بود.
درحالی که از آخرین توییت مقتدا صدر دیگر خبر تازه ای از وی وجود نداشت این امر سوالات و گمانه زنی هایی را در محافل سیاسی و افکار عمومی عراق در خصوص علت این غیبت ایجاد کرده بود.
سفر به خارج از کشور (لبنان) برای درمان و یا فاصله گرفتن از فعالیت سیاسی از جمله مهمترین گمانه زنی هایی بود که در این زمینه مطرح شد.
خاورم*4**380*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عراق جولان سوريه مقتدا صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله اسرائیل به ایران پس گرفت!

یک خبرنگار اسرائیلی که اخباری مبنی بر حمله اسرائیل به ایران منتشر کرده بود، حرفش را پس رفت.

او در یک توییت جدید نوشت:

«من این را حذف می‌کنم چون ABC تنهسی است که آن را گزارش کرده است. اگر زمانی همه سایت‌ها تایید کردند دوباره توییت رسال خواهم کرد. 

این خبرنگار در توییت اولیه مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به هفت شهر ایران بود.

tags # اسرائیل ، اصفهان ، انفجار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله اسرائیل به ایران پس گرفت!
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد