Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:18:46 GMT

بازگشت مرد مورد اعتماد زیدان به رئال

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۱۳۲۵

بازگشت مرد مورد اعتماد زیدان به رئال

نفر شماره یک در هماهنگی های تیم های فوتبال رئال مادرید که پس از نزدیک به 20 سال شغل خود را از دست داده بود، به درخواست زیدان بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، خاوی گارسیا کول، مسئول هماهنگی در تیم های فوتبال رئال مادرید که ماه گذشته از کار برکنار شده بود، به رئال برگشت.

 

 

 

 

او با درخواست مستقیم سانتیاگو سولاری از سران رئال به تیم بسکتبال باشگاه منتقل شده بود اما پس از برکناری سولاری و بازگشت زیدان، همه چیز تغییر کرد و روز گذشته گارسیا کول به شغل خود برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارسیا که پیش از این یک بسکتبالیست بود، سابقه کار در استودیانتس، کاخا مادرید، اتلتیکو و کویادو را نیز در کارنامه دارد و سال 1997 به تیم بسکتبال رئال مادرید اضافه شد. او پس از به ریاست رسیدن فلورنتینو پرز در سال 2000، به تیم فوتبال رئال منتقل شد و سال هاست که مسئول هماهنگی شماره یک باشگاه است.

 

گارسیا کول در تمام 19 سال گذشته رابطه بسیار گرم و دوستانه ای با ستاره های کهکشانی تیم دارد. از زیدان، بکام، فیگو و رونالدو برزیلی گرفته تا این اواخر با کریستیانو رونالدو. در دوره اول حضور زیدان، او را سومین مرد قدرتمند تیم می دانستند و به خصوص ارتباط خوب او با رونالدو و حمایت های او از فوق ستاره پرتغالی، زبانزد بود.

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است