Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ناپولی معتقد است تیمش در وضعیت بهتری نسبت به رم قرار دارد، اما این می تواند موجب افزایش انگیزه حریف شود.

طرفداری - در حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، روز یکشنبه آاس رم میزبان ناپولی خواهد بود. کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

 دوره شگفت انگیزی از دوران حرفه ای ام را در رم سپری کردم و بدون در نظر گرفتن مصدومیت های زیادم، در آنجا بسیار خوشحال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در این دیدار می تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس تیممان را افزایش دهد. شما سوالات زیادی در خصوص دیدار مقابل آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا می پرسید، اما بهترین راه برای آماده سازی در آن دیدار این است، که در کنار یکدیگر برنامه هایمان را به درستی در سری آ پیش ببریم و با این کار اعتماد به نفسمان برای حضور در مقابل آرسنال افزایش یابد. دیوانگی محض خواهد بود که اگر از الان به بازی مقابل آرسنال در لندن فکر کنیم. اکنون در مقابل رم که یک تیم بسیار قدرتمند است بازی داریم و این مسابقه مهمی برای تثبیت جایگاهمان در رده دوم جدول است. رم در حال حاضر تحت فشار است و این می تواند موجب افزایش انگیزه بازیکنانشان شود. به لحاظ روحی و روانی ما برای این دیدار آماده تر هستیم، اما باید ببینیم این شرایط باعث دلواپس شدن حریف می شود، یا شجاعتشان افزایش می یابد.

با تمام این اوصاف، پارتنوپی غایبین زیادی در این دیدار خواهد داشت. لورنتزو اینسینیه، رائول آلبیول، ولاد کیریکش، فوزی غلام، داوید اوسپینا و آمادو دیاوارا همگی مصدوم هستند و پیوتر زیلینسکی نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. آنچلوتی در خصوص بازیکنان تیمش گفت:

فابین رویز به طور کامل ریکاوری کرده است و در وضعیت خوبی قرار دارد. امین یونس ممکن است هنوز آماده بازی برای 90 دقیقه کامل نباشد، اما او تا حدود زیادی بهبود یافته است. باید ببینیم که او آمادگی کافی برای حضور در ترکیب اولیه را دارد یا به عنوان نیمکت نشین وارد بازی خواهد شد.

و اما آینده کالیدو کولیبالی و آلان. آیا دو ستاره ناپلی ها فروخته خواهند شد؟

ما هیچ دلیلی برای فروش آن ها نداریم، بنابراین در کنارمان باقی خواهند ماند. اگر آن ها ناپولی را ترک کنند، خودم را به دروازه ها زنجیر خواهم کرد. روزنامه ها را خوانده ام، اما آن ها را اینجا خاتمه می دهم، زیرا انرژی اضافه برای داستان هایی که 90 درصدشان درست نیست، ندارم.

و دریس مرتنز؟

مرتنز چه در داخل و چه در خارج از زمین تاثیر فراوانی دارد. اگر بخواهید آینده ناپولی را ببینم، او را در اینجا خواهم دید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

طرفداری | حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

محمدجواد حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!