Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بازدید از غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی شهرستان برخوار در باغ موزه چهلستون اصفهان گفت: رویکرد این سازمان برای گردشگری، توزیع گردشگر در سطح کشور و معرفی تمام ظرفیت‌ها در استان‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصفهان و آثار تاریخی و صنایع دستی آن به خوبی برای گردشگران معرفی شده افزود: رویکردی که در باغ موزه چهلستون اصفهان آغاز شده و به معرفی شهرستان‌ها می‌پردازد رویکردی خوب و جذاب است.   فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز گفت: دومین سالی است که برای توسعه متوازن گردشگری در استان، ظرفیت و توانایی‌های شهرستان‌ها در مرکز استان اصفهان معرفی می‌شود.

عبدالله بنهری فرماندار برخوار نیز در این بازدید با اشاره به تولید بیش از ۷۰ درصد پارچه‌های قلمکار کشور در برخوار گفت: وجود بیش از ۵۰ اثر تاریخی همچون برج‌های چند قلو در شهر شاپور آباد، معرفی شهرستان برخوار در قطب گردشگری استان می‌تواند به جذب بیشتر گردشگر کمک کند.


انتهای پیام/م   بازدید معاون سازمان میراث فرهنگی کشور  از غرفه صنایع دستی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌ام فروردین‌، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بازدید از بناها و عمارت‌های تاریخی کردستان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» به صورت رایگان از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی سطح استان بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا منزل آزموده اردلان و عمارت‌های ملک‌التجار، وکیل و مشیر دیوان آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی شده و یک اثر منظر فرهنگی هورامان به عنوان ثبت جهانی در استان کردستان وجود دارد.

کد خبر 745580

دیگر خبرها

  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • ضرغامی: ورودی تمامی شهرها بازارچه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند