Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@19:20:05 GMT

این برد بیش از 3 امتیاز ارزش داشت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۱۹۶۴

خرداد: سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در یک مصاف برابر موفق به شکست استقلال شده است.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در داربی گفت: خیلی خیلی از این برد خوشحال هستیم زیرا امتیاز این مسابقه بیش از 3 امتیاز ارزش دارد. برای ما و هواداران این بازی بسیار مهم بود و با توجه به جدول نیز این بازی حساسیت ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما و استقلال در یک سطح بودیم اما حالا با این برد 5 امتیاز جلو افتادیم. به بازیکنانم برای جنگندگی و میل آن‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران تشکر می‌کنم که کل زمان مسابقه از ما حمایت کردند و اطمینان دارم که تا پایان فصل پشت ما خواهند بود تا ما امتیازات را جمع کنیم. دیروز در نشست خبری گفتم که ما دنبال کسب برد در همه مسابقات هستیم و البته این موضوع بسیار سخت است زیرا با پیکان یک بازی سخت داریم که نتیجه آن نامعلوم است. می‌خواهیم برابر پیکان مهر تایید بر این سه امتیاز بزنم. به بازیکنان و هواداران تبریک فراوان می‌گویم.
وی درباره تنش‌های در زمین گفت: بازیکنان، بازیکن هستند و در یک وضعیت خاص و حساسی قرار دارند. آن‌ها تحت فشار زیاد و با انگیزه فراوان هستند و طبیعی است که برابر هر بی عدالتی واکنش نشان می‌دهند. متاسفانه اینگونه است و عدم اعتماد زیادی برابر داوری‌ها وجود دارد.
سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد مهدی شیری در داربی و ناهماهنگی او با دیگر بازیکنان، بیان کرد: استقلال تیم بسیار خوبی دارد و طبیعی است که آن‌ها نیز کیفیت کسب برد را دارند. آن‌ها بازیکن خطرناکی مانند ایسما داشتند و شیری به زمان نیاز دارد که با تیم تطبیق پیدا کند. او در اولین داربی خود حضور داشت و همه می‌دانیم که حضور در این مسابقه تا چه اندازه مهم است. به هر حال همه این شرایط یک ترمزی برای بازیکن است و تنها برای شیری محسوب نمی‌شود و برای همه رخ می‌دهد.
وی در واکنش به این موضوع که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ شده، گفت: از سوال شما تشکر می‌کنم. ما از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی خیلی مانده تا قهرمان شویم. حتی یک قدم هم به قهرمانی نزدیک نشدیم. با تراکتور، سپاهان، پیکان و سایپا دیدار داریم و نمی‌توانم بگویم کدام مسابقه سخت‌تر از دیگری است. تا آخر جنگ زیاد و اتفاقات غافلگیر کننده خواهد بود. در نشست خبری قبل از بازی نیز گفتم که خیلی وقت بود که 3 تیم، بیش از 30 امتیاز نگرفته بودند زیرا در 10 سال اخیر 60 امتیاز برای قهرمانی کافی بود اما امسال باید بیشتر از 60 امتیاز کسب کنیم. اگر پیکان را نبریم، هیچ کاری نکرده‌ایم.
برانکو در پایان صحبت های خود درباره تفاوت کیفیت داربی در دو نیمه و عملکرد دفاعی قرمزها در نیمه دوم، گفت: داربی شرایط خاص خود را دارد و فلسفه کاری ما این است که بعد از گل اول، به دنبال گل دوم باشیم و بازی را نخواهیم بست. البته حریف هم اینجا مطرح است و روی سبک بازی ما تاثیر می‌گذارد. 15 دقیقه اول نیمه دوم، خیلی روی بازی کنترل داشتیم و چند موقعیت خطرناک خلق کردیم و نمی‌شود انتظار داشت که 90 دقیقه بازی در سطحی یکسان و زیبا باشد. قبلا هم گفتم که همه داربی ها زیبا و با کیفیت هستند و نتیجه آن مجهول است. عصبانی شدن و اتفاقات مجهول برای همه داربی‌ها در همه جای دنیا وجود دارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، استقلال

منبع: خرداد

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنب شب در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

دو تیم بزرگ لندن در حالی روبروی هم قرار گرفتند که آرسنال برای تثبیت صدرنشینی به دنبال سه امتیاز در این بازی خانگی بود. در سوی دیگر چلسی هم با وجود اینکه از جمع مدعیان این فصل دور افتاده است اما برای اعاده حیثیت نمی‌خواست دست خالی از نبرد با توپچی‌ها خارج شود.

آرسنال برخلاف پیش‌بینی‌ها اما کار سختی در این مسابقه نداشت و در حالی که ۴ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، لئاندرو تروسار، آرسنال را یک بر صفر پیش انداخت‌.نیمه اول با همین تک به سود آرسنال به پایان رسید.

آتش‌بازی اصلی توپچی‌ها در نیمه دوم آغاز شد و بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاویتزر در دقایق ۵۷ و ۶۵، ۴ بار دیگر دروازه چلسی را باز کردند تا آبی‌های لندن شب تلخی را تجربه کنند.

در نهایت آرسنال با نتیجه پرگل ۵ بر صفر چلسی را شکست داد و با ۷۷ امتیاز جایگاهش را در صدر تثبیت کرد.

چلسی هم ۴۷ امتیازی و در رده نهم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است