Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:25:55 GMT

چرا نوراللهی بهترین بازیکن دربی 89 است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۲۱۳۳

محمد نادری که اولین دربی خود را تجربه می کرد، آمار خیره کننده 12 قطع توپ را در دیدار برابر استقلال ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، هشتاد و نهمین پایتخت برگزار شد و در شرایطی که استقلال می توانست با پیروزی در این دیدار به صدر جدول برسد و جای پرسپولیس را بگیرد، با نتیجه یک بر صفر بازنده شد تا حالا چشم به 7 دیدار باقی مانده لیگ هجدهم برای ثبت پنجمین قهرمانی اش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگاهی به آمار ثبت شده در بازی که توسط وب سایت یازده  ثبت شده، اطلاعات جالب توجهی در اختیار ما قرار می دهد.

 

عملکرد هجومی

 
در بخش عملکرد هجومی سه فاکتور شوت در چارچوب، وت و گل در نظر گرفته شده که احمد نوراللهی بهترین آمار را به خود و تیم پرسپولیس اختصاص داده است. او دو ضربه به چارچوب داشت که یکی روی ارسال کرنر به گل بدل شد و دومین ضربه که با شوتی والی از پشت محوطه جریمه ثبت شد، به سختی در دستان رحمتی آرام گرفت.

 

 

 

گردش توپ

 
در گردش توپ همانطور که در بازی هم شاهد بودیم، آمار خوبی مانند شوت به دروازه ثبت نشده است. سه فاکتو پاس گل، دقت پاس و پاس در این بخش محاسبه شده که پژمان منتظری با ثبت 56 پاس و دقت 73 درصد بهترین بوده است.

 

 

 

 

عملکرد دفاعی 


در نهایت آخرین فاکتوری که بررسی شده، عملکرد در بخش دفاعی بوده است. در این بخش باز هم احمد نوراللهی که یکی از بهترین بازیکنان دربی 89 بود، بهترین بوده است. سه فاکتور دفع توپ، قطع توپ و تکل در این بخش در نظر گرفته شده که هافبک پرسپولیس با 9 تکل، 3 قطع توپ و سه دفاع توپ بهترین آمار را به خود اختصاص داده است. نکته جالب توجه اما ثبت آمار 12 قطع توپ برای محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس است که نشان می دهد او تاثیر زیادی بر جریان بازی داشته است.

 

پرسپولیس تهران احمد نورالهی دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران احمد نورالهی دربی داربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!

رونالد دی بوئر و مارکو فن باستن عملکرد ژائو کانسلو را پر اشتباه می دانند.

طرفداری | رونالد دی بوئر و مارکو فن باستن، دو بازیکن سابق تیم ملی هلند انتقادات تند و تیزی از عملکرد ژائو کانسلو داشتند.

رئال مادرید امشب در هفته 32 لالیگا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 3-2 پیروز شد. ژائو کانسلو در این دیدار چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی عملکرد خوبی نداشت و هر سه گل رئال مادرید روی حملاتی از چپ یعنی ناحیه تحت پوشش این بازیکن پرتغالی، به ثمر رسید. در گل اول، لوکاس وازکز از سمت چپ خط دفاعی بارسلونا وارد محوطه جریمه شد و خطای پنالتی گرفت. روی دو گل بعدی نیز رئال مادرید از فضای خالی سمت چپ خط دفاعی بارسلونا در غیاب ژائو کانسلو، بهره برد. همین مسئله باعث شد رونالد دی بوئر، بازیکن سابق بارسلونا و مارکو فن باستن در کارشناسی این دیدار در شبکه زیگو اسپورت هلند، به شدت از عملکرد ژائو کانسلو انتقاد کنند. ابتدا رونالد دی بوئر گفت:

حال می‌دانم چرا پپ کانسلو را دوست ندارد. این مرد فوتبال خودش را بازی می کند و فکر می کند فقط کاری که با توپ انجام می دهی، اهمیت دارد. تو یک مدافعی لعنتی!

مارکو فن باستن نیز در مورد عملکرد ژائو کانسلو گفت:

دیوانه کننده است که کانسلو در 29 سالگی هنوز اشتباهاتش را تکرار می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر