Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ملت، هدف از اعزام این تیم؛ تاکید مدیرعامل شرکت مبنی بر تسریع در روند ارزیابی و پرداخت خسارت سیل‌زدگان و کمک به نمایندگان شرکت و هم‌وطنان آسیب‌دیده بوده است، این تیم متشکل از معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت جهت ارزیابی و تسریع در پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان، معاون بازاریابی و فروش جهت بررسی امور مشتریان و حفظ و صیانت از حقوق آنها، مدیر امور نمایندگان برای بررسی اوضاع نمایندگان و رفع مشکلات نمایندگان آسیب‌دیده و نیز مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی به منظور بررسی و ارزیابی خسارات ناشی از وقوع سیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس این گزارش، پس از بررسی و ارزیابی پرونده‌های مشتریان و تکمیل آنها، خسارت بیمه‌گزاران در حداقل زمان ممکن پرداخت می‌گردد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیمه ملت خسارات ناشی از سیل سیل سیل گلستان سیل شیراز خسارت سیل پرداخت بیمه سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید