Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دینامو زاگرب به صدرنشینی قاطعانه خود در لیگ برتر کرواسی با کسب بیست‌ویکمین پیروزی ادامه داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دینامو زاگرب در هفته بیست‌وششم لیگ برتر کرواسی امشب (شنبه) به مصاف تیم اینتر زاپرشیچ رفت و با گل دقیقه 15 نیکولا مورو، یک بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق محرمی، هافبک ایرانی دینامو زاگرب در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.

تیم دینامو زاگرب اکنون با 67 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ برتر کرواسی است.

ادامه صدرنشینی یاران صادق محرمی با اختلافی 20امتیازی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم رده سومی دینامو مسکو می‌رود.

محمد قربانی که پس از پیوستن به باشگاه اورنبورگ در نقل و انتقالات زمستانی، در پنج مسابقه از لیگ برتر روسیه حضور تعویضی در بازی‌ها داشته و در ترکیب قرار نگرفته بود، امروز برای نخستین بار در دیدار برابر دینامو مسکو به جمع 11 نفر اصلی رسیده و از ابتدا در زمین دیده می‌شود.

ستاره جوان سابق سپاهان جدا از بازی در لیگ برتر روسیه، در سه مسابقه روسیه کاپ و جام حذفی در ترکیب تیمش قرار گرفته و دو گل به ثمر رسانده بود که امیدوار است با ورود به مهره‌های اصلی در دیدار با دینامو مسکو، در لیگ برتر هم بدرخشد.

هافبک ایرانی اورنبورگ که دو هفته قبل در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه مقابل دینامو مسکو موفق به گلزنی شد، امیدوار است امروز هم این اتفاق را در لیگ تجربه کند.

تیم فوتبال اورنبورگ با 6 پیروزی، 8 مساوی و 10 شکست در این فصل 26 امتیازی و تیم دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه است.

دیگر خبرها

  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم