Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرلشکر عزیز جعفری عصر امروز به منظور بازدید از مناطق سیل زده مازندران وارد استان شد و در حاشیه بازدید از روستای رکن کلای شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه استان های گلستان و مازندران از استان های شهید پرور و مومن ایران است و خدمتشان در جنگ و دفاع مقدس زبانزد خاص و عام بوده، گفت: در ماجرای سیل اخیر شاهد هستیم که خسارتی به مردم وارد شد اما نکته حائز اهمیت این است که آحاد مردم به ویژه گروه های جهادی بسیج و نهادهای انقلابی، وظیفه اصلی خود دانستند که در اولین فرصت به کمک همنوعان خود در مناطق سیل زده گلستان و مازندران بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این مطلب که در استان مازندران گروه های جهادی بومی استان با خونگرمی و همدلی به کمک سیل زدگان آمدند، افزود: الحمدالله در این مناطق مشکل تخلیه آب وجود ندارد و بعد از چند روز آب های سطحی مانده از سیلاب فروکش کرد.

سرلشکر جعفری گروه های جهادی که برای امداد رسانی به مردم سیل زده مازندران آمدند را قابل توجه دانست و با اعلام این مطلب که بیشتر خسارت مثل تخریب منازل، داخلی است و ظاهر شهر تا حدود زیادی به وضع اول برگشته است ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این خانه ها بازسازی شود.

فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر ضرورت جبران خسارت ها در اسرع وقت، از دولت و مسئولین خواست، وام هایی که برای بازسازی مناطق آسیب دیده در نظر گرفته شد را زودتر به مردم واگذار کنند تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در بازسازی منازل و روستاها کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل گلستان اشاره کرد و گفت: در گلستان و شهر های گمیشان و بندرترکمن جاده ای که بخاطر انتقال سیل قطع شده بود با تلاش شبانه روزی، پل روی آن امشب نصب و فردا تردد به گمیشان برقرار می گردد.
وی افزود: خروجی آب منطقه هم با سرعت بیشتر تا 2 یا سه روز آینده تخلیه می شود که البته بخاطر حجم ورودی آن، زمان را طولانی می کند.

فرمانده سپاه پاسداران با قدردانی از مردم صبور و مومن سیل زده که در این چند روز سختی ها را تحمل کردند، اضافه کرد: نهادهای سازندگی و نهادهایی مثل بسیج و سپاه ، ارتش و گروه های جهادی که وظیفه امداد رسانی دارند با کمک خود مردم تا آخرین لحظه همراه هم باشند و در باز سازی و نظافت شهر موثر واقع شوند.

وی در پایان یادآور شد: آنچه که در این گونه حوادث مهم است، همدلی و همیاری مردم است که می تواند مشکلات را حل و گرفتاری ها را رفع کند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است