Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رامین صادقی، شهردار کنگاور از اقدامات صورت گرفته در جهت هدایت آب های سطحی در محله های مسکن مهر، مهردشت، انتهای بلوار شهید رحمان آبادی، شهرک سپاه، زمین های مقابل آتش نشانی، محل عبور آب های سطحی محله حسن آباد، بلوار شهید چمران و ... و لایروبی کانال ها، پل ها، جوی آب ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.

وی با حضور در واحد آتش نشانی شهرداری از آمادگی و تجهیزات این واحد بازدید نموده، و ضرورت آماده باش کلیه پرسنل و امکانات مورد نیاز را در خدمت رسانی سریع در حوادث احتمالی مورد تاکید قرار دادند.

شهردار کنگاور، با حضور در بیمارستان شهید چمران، به همراه خزایی، رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان، از نزدیک وضعیت بیمارستان را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را در خصوص جلوگیری از ورود سیلاب به داخل بیمارستان، صادر نمودند.

صادقی در دومین جلسه ستاد بحران شهرداری کنگاور با حضور مسئولین واحدها و دوائر شهرداری، که در سالن جلسات این اداره برگزار گردید، حاضر شدند و اقدامات صورت گرفته را خوب ازریابی نموده ولی آن ها را کافی ندانسته و دستوراتی در جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی صادر نمودند.

کلیه پرسنل وکارکنان شهرداری تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل بوده و با تمام امکانات و تجهیزات، آماده خدمت رسانی و مقابله با حوادث احتمالی می باشند .

 

 

انتهای پیام/د

لایروبی کانال ها، پل ها، جوی آب ها

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، گفت: ۲۲۰ راهدار با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۴۸ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصاً در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفرهای بین شهری وجود دارد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال پایش مستمر راه‌ها و پل‌ها هستند و در صورت نیاز، اقدام به لایروبی و بازگشایی مسیرها خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مردم خواست: از تردد در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و در صورت ضرورت، با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند و قبل از سفر نسبت به کسب اطلاع از سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.

جلال زاده یادآور شد: امیدواریم با آمادگی کامل نیروهای راهداری شاهد تردد ایمن بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای در استان خراسان جنوبی باشیم.

کد خبر 6080520

دیگر خبرها

  • فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند