Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در اطلاعیه فرمانداری آبادان خطاب به ساکنان روستاهای حاشیه اروند رود ، بهمنشیر و اروند صغیر آمده است: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و تکمیل ظرفیت مخازن سدهای استان و رها سازی آب و محتمل بودن افزایش دبی آب رودخانه های شهرستان و وقوع سیلاب لذا به کلیه دهیاران تاکید می شود پس از بررسی میدانی در صورتی که روستایی در معرض تهدید سیل باشد فورا تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه همچنین از اهالی روستاهای ساکن این رودخانه ها خواسته شده ضمن ایمن سازی اموال ، ابنیه و احشام در صورت مشاهده هرگونه نفوذ جریان آب در محل سکونت مراتب را به قید فوریت به فرماندار ،ستاد بحران شهرستان و یا بخشداران مرکزی و اروندکنار اطلاع دهند.

در این اطلاعیه به دهیاران تاکید شده است : تا عادی شدن شرایط جوی همگام با دستور ستاد بحران شهرستان به اهالی روستاها خدمت رسانی کنند.

افزایش خروجی سدهای دز و کرخه در شمال استان خوزستان برخی روستاهای مناطق پایین دست این سدها را تهدید می کند.

سازمان هواشناسی نیز برای روز یکشنبه بارندگی گسترده توام با رعد و برق ناشی از ورود سامانه بارشی قوی را برای سراسر استان خوزستان پیش بینی کرده است. این وضعیت تا اوایل سه شنبه به مدت 48 ساعت ادامه دارد.

انتهای پیام / د

افزایش دبی رودخانه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان

سرپرست فرمانداری نهبندان از بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی مرادی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات سفرهای نوروزی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از نیمه اسفندماه سال گذشته فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نهبندان آغاز شده و تا به امروز 7 فروردین ماه 1403 با وحدت کامل تمام مدیران شهرستان ادامه دارد.

وی افزود: از 25 اسفندماه 24 هزار و 618 نفر مسافر در شهرستان نهبندان اسکان داشته که از این تعداد 11 هزار نفر در اماکن متبرکه و یک هزار و 20 نفر در مدارس اسکان داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: تاکنون اورژانس 554 ماموریت برای مسافران انجام داده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان نهبندان ضمن توصیه مسافران به بازدید از جاذبه‌های گردشگری  و تاریخی شهرستان، گفت: 40 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان نهبندان بازدید داشته‌اند.

وی در ادامه از 35 فقره تصادف در محورهای شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: 11 مورد تصادف جرحی وجود داشته است.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: به جهت استراحت و رفاه حال مسافران و رانندگان 3 سیاه چادر در مسیر اصلی شهرستان نهبندان تعبیه شده که  پلیس راهور، نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر، اداره امور عشایر، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان با حضور در محل سیاه چادرها به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه اقلام تنظیم بازار به اندازه کافی در بین شهروندان توزیع شده است، افزود: به جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در ایام ماه مبارک رمضان 18 تن آرد مازاد به سیستم نانوایی‌های سطح شهرستان تزریق  شده و 2 تن به سیاه چادرها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شهر نهبندان و شهر شوسف نسبت به قبل زیباتر شده است از زحمات مدیران ادارات، مسئولین نهادها، شهرداران، بخشداران تشکر کرد و عنوان کرد: امیدواریم خاطره خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان در پایان با بیان اینکه خدمات سفرهای نوروزی تا 14 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: ستاد خدمات سفرهای شهرستان نهبندان برای تعطیلات عید سعید فطر آمادگی خدمات رسانی به مسافران را دارد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • مسافران و گردشگران از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • رویت گله گراز‌ها در حاشیه رودخانه دره ساری بویین میاندشت + فیلم
  • آبگرفتگی معابر و اجتناب از توقف در حاشیه رودخانه‌ها
  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی