Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال اعتقاد دارد که برانکو یک بازی تاکتیکی را از شفر برده است.

طرفداری- بیژن ذوالفقار نسب در مورد ارزیابی فنی‌اش از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال گفت:

با توجه به شرایط جدول و مقطع زمانی که وجود داشت این مسابقه بسیار حساس بود، بازی هم روند خوبی را طی کرد، استقلال بازی را خوب شروع کرد و توانست به خوبی بازی را در کنترل خود در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید می‌توان گفت که استقلال در نیم ساعت اول بازی می‌توانست به گل هم برسد اما هرچه زمان بازی جلوتر رفت نقش مربیان در دربی ۸۹ تعیین‌ کننده‌تر شد.

به گزارش فارس، وی افزود:

کادر فنی پرسپولیس جریان بازی را در ادامه مسابقه به نفع تیم خودشان تغییر داد و بازیکنان پرسپولیس هم به خوبی وظایفشان در زمین انجام دادند و با کنترل احساساتشان به گل هم رسیدند. ضربه پنالتی هم برای استقلال از دست رفت تا پرسپولیس در نیمه اول برنده بازی باشد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد:

پرسپولیس در نیمه دوم خیلی خوب بازی نکرد و بازی متوسطی را به نمایش گذاشت اما توانست از تک گلی که به دست آورده بود به خوبی محافظت کند و در نهایت به یک برد بسیار ارزشمند و به موقع دست پیدا کرد. این ۳ امتیاز در شرایط باشگاه پرسپولیس بسیار اثرگذار بود.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند پیروزی در دربی پرسپولیس شانس اول قهرمانی در این لیگ است، اظهار داشت:

این مسئله از نظر تئوری درست است اما در ورزش بخصوص فوتبال تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی باید شخصیت بالایی از خود نشان دهند که پرسپولیس این پتانسیل را دارد اما فراموش نکنید که هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و ۷ هفته از لیگ دست نخورده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سازمان لیگ، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد. 

این نامه  پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می گیرد. در صورتیکه دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم ها در جدول می شود.

دیگر خبرها

  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم